ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

معاون سیاسی امنیتی استانداری : از ما تقاضائی نکنید

بنا بر شنیده ها امروز معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران به همراه آزاد کناری مدیر کل امور روستائی و شوراهای  استان مازندران که به منظور بررسی وضعیت موجود به شهرستان رامسر آمده بود ، با ریختن آب پاکی بر روی دست همه ی حضار رسما اعلام کرد که از ما انتظاری نداشته باشید.


این جلسه که قرار بود راس ساعت 13 در اتاق جلسات فرمانداری برگزار شود با یک ساعت تاخیر به خاطر دیر رسیدن میهمانان اصلی این نشست راس ساعت 14 آغاز شدو تا ساعت 16 ادامه پیدا کرد.


در این نشست پس از بیان نقطه نظرات زرودی فرماندار ، غنمی رئیس بنیاد مسکن ، پادام رئیس جهاد کشاورزی ، شیرود عشوریان بخشدار رامسر ، یونسی به ایراد سخن پرداخت.


بخشدار رامسر با ابراز گلایه از نحوه ی مدیریت بحران در شهرستان از عدم توجه به روستائیان و راه های روستائی به عنوان مهمترین اشکال مدیریت این بحران نام برد.


وی افزود : پس از یک هفته از این حادثه ی سنگین با تقاضای بالگرد از بخشداری برای سرکشی به روستاها موافقت نشده است و ما نمی دانیم روستائیان و دام آن ها در چه وضعیتی قرار دارند.


یونسی اما بدون توجه به مشکلات موجود از انقلاب ها در چین ، روسیه ، نیکارگوئه و... سایر نقاط جهان گفت و در اقدامی قابل تامل بخشدار رامسر را به خاطر پیگیری امور شماتت کرد.


وی با خطاب قرار دادن بخشدار گفت : اینک وقت گلایه مندی نیست.  بودجه به اندازه ی کافی نیست و مشکل به جا مانده از دولت  قبل است.وضعیت بهتر از این امکان پذیر نیست و از ما انتظاری نداشته باشید.


این نشست که با حضور حدود 20 دهیار و چند تن از اعضای شورا شکل گرفته بود ، بدون اخذ نتیجه و صرفا محکوم کردن بخشداری که دنبال احقاق حق حوزه ی تحت مدیریت خود بود راس ساعت 16 خاتمه یافت.


لازم است استاندار مازندران در اعزام معاونین خود به غرب مازندران دقت لازم را بنماید و زیر دستانش را در خصوص اظهار نظرهای بی موقع انذار دهد. زمان بحران جا ی« امید » و آگاهی است و لازم است افراد با « تدبیر » وارد عرصه های مورد لزوم شوند.


هم اینک به اندازه ی کافی مردم غرب مازندران از نارسائی ها ناراضیند و صحبت های این چنینی کام مردم را تلخ خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد