ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

جلال الدین حیدری آمد

جلال الدین حیدری وارد  کارزار نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی شد. وی که در ادوار گذشته در انتخابات مجلس حضور داشته چهره نام آشنایی برای مردم شهرستانهای تنکابن ، رامسر و عباس آباد است. آخرین دوره حضور او به انتخابات مجلس هشتم بر می گردد که توانست با به دست آوردن اعتماد 23 هزار نفر ، نفر دوم انتخابات پس از نیکنام گردد. او پس از این ناکامی ، به عنوان مشاور وزیر اقتصاد در امور ایثارگران و مدیر کل بازرسی وزارتخانه منصوب گردید. در انتخابات دوره نهم مجلس ابتدائاً وارد گود انتخابات شد اما معلوم نشد چرا اصلاً ثبت نام نکرد . 

 

در این روزها که  طرفداران دکتر شمس الدین حسینی بحث آمدن وزیر سابق اقتصاد را پیش کشیده اند باید دید که حیدری آیا تا انتهای راه  خواهد آمد یا به احترام آقای وزیر کنار خواهد رفت . هر چند او تلویحی اشاره کرده که بحث کاندیداتوری خود را حسینی هماهنگ کرده وایشان اعلام نموده اند که قصد ندارد در انتخابات مجلس وارد شود . 

 

 البته باید خاطر نشان ساخت این نقل قول قبل از حرکت طرفداران حسینی در ساخت وبلاگ و دعوت از او برای وارد شدن به انتخابات مجلس بعدی است. شاید با افزایش دعوت از حسینی اوجدی تر به انتخابات مجلس نگاه کند و ترغیب شود به مانند  بعضی ازهمکاران خود در دولت احمدی نژاد نظیر زاهدی ، میرکاظمی،مصری ردای نمایندگی مجلس را بپوشد.  

 

پیش از حیدری ، مشایخیان فرماندار پیشین تنکابن هم ستادهای محلی خود را فعال ساخته بود. درکنار او ، نماینده فعلی ـ شریعت نژاد ـ هم پیشتر فعالیت ستادهای خود را آغاز نموده است تا بتواند برای یک دوره ۴ ساله دیگر در مجلس به امر قانونگذاری بپردازد.  

 

سال 93  به مانند امسال هم سالی است انتخاباتی. انتخاباتی که با بحث آمدن یا نیامدن چهره های شاخص، میدان معادلاتش هر روز به هم می ریزد.  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد