ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

ساختمان تچر یا برج پیزای رامسر ؟


شنیده ها حاکی از آن است که ساختمان پروژه تچر جنب بانک صادرات  شعبه ی شادسر دور میدان امام  خمینی رامسر که با مشارکت شهرداری رامسر در حال ساخت می باشد و دارای اسکلت فلزی می باشد ، در حالی که تنها اسکلت آن برپا شده و باری بر آن وارد نشده است ، پس از بارش برف سنگین و به جهت وزش باد از راستای خود خارج شد.


ایجاد انحراف در ساختمان ، کارفرما و پیمانکار را به پای کار آورد و با کمک کشش جرثقیل سعی در اصلاح انحراف یاد شده دارند. بهتر است بازرسین نظام مهندسی ، بازرسان شهرداری ، ناظر پروژه ، کارفرما و پیمانکار نسبت به اصلاح روند کار و ارایه گزارش کارشناسی به مردم ، اقدام نمایند.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 02:08 ق.ظ

با سلام ,با توجه به اینکه اکثرخوانندگان این خبراطلاعات لازم و فنی را درمورد علم مهندسی ساختمان ندارند(مخصوصا سازه های فلزی مدرن) لطفا در مورد این خبر برای خوانندگان توضیح فنی و علمی مکتوب فرمایید,لازم به ذکر است که این موضوع دراثر بارش برف به وجود نیامده و پس از وزش باد 70 کیلومتری بوجود آمده است که از ناحیه اتصالات بوده,زیرا به دلیل سهولت در نصب,روند کار به این صورت است که درحین اجراپیچها تا انتها سفت نمیشود تا فضای ریگلاژ مورد نیازحاصل شود که پس از اتمام نصب بوسیله آچار بادی آچار کشی نهایی شود.ممنون میشویم که از علم سطح بالای خوددر خصوص مهندسی سازه های فلزی ما را مستفیض فرمایید.

سلام دوست خوب
شما همه را مستفیض کردید کافی است
وظیفه ی یک سایت خبری توجیه فنی نیست !!
بلکه اطلاع رسانی است.و به یقین هیچ سایت خبری دیگر نیز چنین ادعائی ندارد.
در ضمن در خبر آمده است شنیده ها...در حالی که تنها اسکلت آن برپا شده و باری بر آن وارد نشده است ، پس از بارش برف سنگین و به جهت وزش باد از راستای خود خارج شد.
پس از بارش برف و به جهت وزش باد یعنی پس از بارش و به معنی در اثر بارش برف نیست و زمان وقوع را شرح می دهد.
در عین حال از اظهار نظر شما سپاسگزاریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد