ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

جلسه کمیته پشتیبانی ستاد عتبات عالیات شهرستان رامسر در تالار و رستوران هتل آج کتالم برگزار شد.


با مشارکت شهرداری کتالم و سادات شهر و سپاه ناحیه رامسر جلسه کمیته پشتیبانی ستاد عتبات عالیات شهرستان رامسر در تالار و رستوران هتل آج کتالم برگزار شد.


محمد حسین شعشعانی خبرنگار ساحل دریا - با مشارکت شهرداری کتالم و سادات شهر و سپاه ناحیه رامسر جلسه کمیته پشتیبانی عتبات عالیات شهرستان رامسر در تالار و رستوران هتل آج کتالم برگزار شد.  در این جلسه  مظاهر باقرسلیمی شهردار کتالم و سادات شهر ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین گفت: خدا را شاکریم که این توفیق نصیب من و اعضای محترم شورای شهر شد که میزبان این ستاد معنوی در شهر کتالم و سادات شهر باشیم.

وی افزود در یک قرن گذشته بازسازی عتبات عالیات در کشور همسایه ما عراق انجام نشده بود لذا پس از سقوط دولت صدام  و توصیه های مقام معظم رهبری کارهای بزرگی در مکان های زیارتی صورت گرفت که برای ادامه کار نیاز به مشارکت همه ی مردم است و امیدوارم همه ی مدعوین در این امر خیر شرکت کنند.

در ادامه حسن فرخ فر رئیس ستاد عتبات شهرستان از مشارکت مردم در تأمین اعتبار مورد نیاز 23 متر مربع  از صحن مطهر حضرت زهرا   ( س ) در جوار بارگاه ملکوتی امیرالمؤمنین علی ( ع )در نجف  اشرف تقدیر و تشکر کرد.

ستار جمالی دبیر ستاد عتبات و عالیات شهرستان رامسر نیز در این نشست گفت: در سال 1390 در شهرستان رامسر یک کمیته پشتیبانی ستاد عتبات عالیات تشکیل که در تامین هزینه ها گام های مثبتی در این بخش برداشته شد.

وی افزود در جلسه استان مازندران عملکرد ستاد رامسر مورد الگو قرار گرفت و قرار شد در شروع سال 93 همه ی شهرستان ها مثل شهرستان  رامسرعمل کنند و دارای یک کمیته پشتیبانی باشند .

 جمالی افزود : در مأموریت اولیه جهت جمع آوری کمک های نقدی به مبلغ 000/000/69 تومان برای ساخت 23 مترمربع از صحن حضرت زهرا ( س ) اقدام شد و تعهدات شهرستان رامسر نسبت به شهرهای همجوار زودتر تأمین شد که جای تقدیر و تشکر از مردم ولایی و فهیم شهرستان را دارد.

وی افزود بنا به توصیه مقام معظم رهبری در نجف اشرف صحنی با زیربنای بالغ بر 20 هکتار در شش طبقه به عنوان دومین صحن بزرگ زیارتی جهان ساخته می شود و قرار شد این صحن که 50 درصد رشد فیزیکی داشته تا پایان سال 95 به بهره برداری برسد.

در این جلسه خیرین محترم کتالم و سادات شهر مبلغ 78 میلیون ریال جهت بازسازی عتبات عالیات اهدا نمودند و در پایان جلسه صادق حمیدی فرماندهی سپاه ناحیه رامسر از مشارکت مردم شهرستان و ادارات و نهادها و میزبانی شهرداری و شورای شهر کتالم و سادات شهر کمال تشکر و قدردانی را نمود.  

در انتهای مراسم نیز ستاد عتبات عالیات استان از صادق حمیدی به عنوان یکی از فرماندهان فعال و کوشا در بخش جمع آوری کمک ها تقدیر و مورد تشویق قرار داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد