ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

دیدار رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با امام جمعه ی شهرستان رامسر


محمد حسین شعشعانی خبرنگار ساحل دریا -  به مناسبت هفته ی منابع طبیعی و آبخیزداری ؛  رئیس و کارکنان آن اداره با سید جلیل مرتضوی امام جمعه ی شهرستان رامسر دیدار کردند.


 در این دیدار سید مهدی مولائی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: امروز به مناسبت هفته ی منابع طبیعی (15 تا 21 اسفندماه) به اتفاق همکاران به دیدار امام جمعه آمدیم تا گزارشی از عملکرد و وضعیت فعلی منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان را به عرض ایشان برسانیم تا از راهنمایی ها و نصایح ایشان استفاده لازم را ببریم.


سپس سید جلیل مرتضوی امام جمعه گفت: آن چه که در شمال کشور وجود دارد و به نظر من اول سرسبزی و شادابی جنگل و مرتع مشهود است و هرچه در این زمینه کار کنیم یک جهاد و یک عمل مقبول است در پیشگاه خداوند.


 وی افزود:  خدا را شاکرم که امروز انسان هایی چون شما هستید که میراث کهن را حفظ و اصلاح می کنید و برای احیای آن در حد جان مایه می گذارید و از خداوند متعال می خواهم که در این راستا به شما خیر دنیا و آخرت را عنایت کند.


 مرتضوی در ادامه افزود :  امروز فرهنگ سازی در حفظ مراتع و جنگل به استاندارد بین المللی رسیده و مردم خودشان را میراث دار این جنگل و مرتع می دانند و این نگاه مرهون زحمات شما عزیزان است، شماهایی که به وظایف عمل و دلسوزی می کنید و در مقابل حفظ و نگهداری جنگل و منابع طبیعی کوشا هستید و مردم نیز به تبعیت از دلسوزی شماها عملکرد مثبتتان را در سرلوحه کار خود قرار می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد