ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

برپایی جشنواره جشن نیکوکاری ، کارگاه نقاشی ابتدایی ، مهد کودک در مصلی جواد الائمه شهرستان رامسر


                                                                                                                                                 

محمد حسین شعشعانی خبرنگار ساحل دریا - پرویز سرایی مدیر کمیته امداد شهرستان رامسر گفت : هر ساله به مناسبت 14 اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه و در آستانه ی سال نو جشن نیکوکاری برای کمک به دانش آموزان نیازمند در شهرستان رامسر  مانند دیگر نقاط کشور برگزار می شود.


 وی افزود : در این جشن که یک جشن ملی است و در سراسر کشور برگزار می شود.  این جشن با همکاری صدا و سیما ، نیروهای مقاومت بسیج  ، همکاران کمیته امداد امام و آموزش و پرورش برپا می شود.


 سرایی در ادامه افزود : ما در شهرستان رامسر 1 پایگاه ثابت و 4 پایگاه سیار محلات و چند اکیپ سیار دیگر به صورت حضوری در  بازار حضور یافته  و از  افراد خیر کمک های نقدی را جمع آوری کردند.


 وی گفت :  کمیته امداد امام خمینی پس از جمع آوری کمک ها در اولین فرصت مناسب با برنامه ریزی، این هدایا را در اختیار دانش آموزان و خانواده ها  نیازمند قرار می دهد.


 وی در پایان عملکرد 10 ماهه خود را به شرح زیر عنوان کرد:  زکات جمع آوری شده در سال 91 مبلغ 175 ملیون ریال و در سال 92 مبلغ 275 ملیون ریال که در سال 92 ، 63% رشد داشته است.


در برپایی جشن نیکوکاری در سال 91 مبلغ  حدود450 ملیون ریال و در سال 92  نیز ، 450 ملیون ریال جمع آوری شد.


در جمع آوری واحد درآمد مشارکت  های مردمی در سال 91 مبلغ 12 میلیارد ریال و در ده ماهه سال جاری 44 میلیارد ریال که 27% رشد داشتهاست.


در حادثه ی برف امسال مبلغ 227 ملیون ریال تاکنون به افراد تحت پوشش کمک شد.


پرداخت وام کارگشایی به مبلغ  2 میلیارد و دویست و شصت ملیون ریال ؛ پرداخت جهیزیه نوعروسان 630 ملیون ریال ؛ برای ساخت و تعمیر مسکن یک میلیارد ریال ؛  برای وام خود اشتغالی 9 میلیارد ریال  ؛  برای درمان خانواده ها 56 میلیون ریال و برای کمک به مستمری بیکاران 7 میلیارد ریال پرداخت شده است.


 پرویز سرایی از همه خیرین خصوصاً مردم شریف و شهرستان رامسر که با حضور در جشن نیکوکاری  و یا کمک نقدی و غیر نقدی خود کمیته امداد امام شهرستان را پشتیبانی کردند تشکر و قدردانی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد