ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

حاجی فیروز با سواد شهرما...


موسی عطوفت شمسی دبیر سرویس فرهنگ و هنر ساحل دریا - در چندروز اخیر ما در رامسر شاهد حضور یک هنرمند حاجی فیروز بودیم که با هنرنمایی خود بوی بهار وعید را به ارمغان می آورد .


در گپی که با این هنرمند داشتیم او خودرا داوود بهمنی معرفی کرد .این هنرمند اراکی ازسال 57 وارد عرصه ی هنربازیگری شد و نمایشنامه هایی را به عنوان بازیگر وکارگردان در پرونده هنری خوددارد.اوعلاقه شدید به بازیگری در ژانر کودکان دارد . رازگل سرخ ، سمانه وسمیرا ، شغال خرسوار، یوسف کنعان ، گلی وجی جی ، شبیه پدر و.....


او 25سال است درهنرشبیه خوانی فعالیت می کند ودرسوگواره های مختلف جوایزی دریافت نموده است.


بهمنی دارای مدرک کارشناسی دررشته تئاتر می باشد وجوایزی هم از جشنواره های تئاتر دریافت نموده است وهم اکنون نیزترم4سینمارا در دانشگاه آزاد رامسر می خواند .


 ازانگیزه اش درمورد حاجی فیروز ورامسر پرسیدم : گفت مدتی است که در رامسر تئاتر برگزارنمی شود ویکی از دلایلم به نوعی ارادتم به تئاتر رامسر است واین که انشاالله حرکتی بشود .


ازخاطرات این چندروز پرسیدم گفت: جلوی ماشینی را گرفتم وشروع کردم به ارباب خودم ....ناگهان دیدم که استادم است ولی اومرا نشناخت...و یا زن وشوهری که با هم دعوا گرفته بودند ومن رفتم وبا خواندن وتشویق به خنده آنها را خنداندم و وقتی خواستم به من شاباش بدهند گفتم چیزی نمی خوام فقط قهرنکنید وبخندید وبا هم مهربان باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد