ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

تمام محورهای اصلی و شریانی رامسر باز است


هادی رمضانی گفت: پس از بارش سنگین و مداوم برف و کولاک در غرب استان و انسداد محورهای ارتباطی، استاندار مازندران به همراه معاونان خود در محل بحران حاضر شده و نسبت به رفع موانع اجرایی اقدامات درخور توجه‌ای را انجام داد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری رامسر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران:

وی یادآور شد: به جهت تسریع در امور امدادرسانی به مردم منطقه، جلسه ستاد بحران این شهرستان با حضور استاندار در محل اداره راه و شهرسازی رامسر تشکیل شد که در این جلسه استاندار مازندران با قدردانی از زحمات بی‌دریغ راهداران و اقدامات بهنگام آنان برای بازگشایی راه‌های ارتباطی نسبت به تامین سوخت لازم و اضافه کردن تجهیزات و امکانات مورد نیاز جهت ساماندهی به مناطق حادثه‌دیده دستوراتی را ابلاغ کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی رامسر درباره وضعیت محورهای تحت پوشش این اداره عنوان کرد: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی باز بوده و تردد در آنها برقرار است.

وی از فعالیت شبانه‌روزی راهداران برای بازگشایی محورهای فرعی و روستایی در چندین مرحله خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه راهداران سختکوش مستقر در سطح محورها توانستند پس از ساعت‌ها تلاش و کوشش شبانه‌روزی محور را بازگشایی کنند ولی متاسفانه بارش سنگین و مداوم برف و کولاک باعث انسداد محورها از جمله محورهای روستایی بالادست شده پس به محض قطع برف و کولاک اکیپ‌های راهداری مستقر در سطح محورها اقدام به بازگشایی و ایمن‌سازی محورها می‌کنند.

رمضانی از حضور موثر استاندار و معاونانش که باعث دلگرمی و ایجاد انگیزه برای راهداران شده قدردانی کرد و تصریح کرد: همکاری و تعامل دستگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای از جمله پلیس راه و هلال احمر و همچنین همدلی و حمایت فرماندار پرتلاش رامسر با مجموعه راه و شهرسازی درباره اختصاص سه دستگاه لودر برای بازگشایی محورها ستودنی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرسازی شهرستان رامسر در خصوص شرایط محور ارتباطی جنت رودبار خاطرنشان کرد: با توجه اینکه راهداران در چند مرحله با انجام عملیات نمک‌پاشی و برفروبی محور را بازگشایی کردند ولی بارش‌های سنگین باعث انسداد مجدد محور شده و پس از مهیا شدن شرایط مناسب راهداران این اداره نسبت به بازگشایی این محور اقدام می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد