ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

تلاش ها معطوف به رفع بحران و بازسازی روستاهای بالادست غرب مازندران است


حدود 200 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در مناطق بحرانی مازندران برای بازگشایی معابر مستقر شدند.

تلاش ها معطوف به رفع بحران و بازسازی روستاهای بالادست غرب مازندران است

 روابط عمومی فرمانداری رامسر :علی نبیان  از برگزاری ستاد بحران در رامسر با حضور معاونان دو وزارتخانه راه و شهرسازی و نیرو، معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور ، چهار نماینده مردم مازندران، همدان و ملایر در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تلاش مسئولان ارشد کشوری و نمایندگان مجلس پیگیری رفع بحران در غرب مازندران است، اظهار داشت: همه هم و غم ما رفع بحران و بازسازی روستاهای بالادست غرب مازندران تا دو روز آینده است.

نبیان تصریح کرد: برق‌دار شدن مناطق 2 هزار و 3 هزار تنکابن در اولویت فعالیت‌ها قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه تمام شهرهای مازندران به ویژه رامسر از نعمت برق برخوردار است، تصریح کرد: حدود 200 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در مناطق بحرانی مازندران برای بازگشایی معابر مستقر شدند.

وی افزود: تامین مایحتاج و ارزاق عمومی مردم غرب مازندران از مهم‌ترین مواردی است که از طریق هلال احمر و نیروهای بسیجی انجام می‌شود.

نبیان یادآور شد: امروز نانوایی‌های غرب مازندران پخت نان داشتند.

معاون عمرانی استاندار مازندران به هشدار هواشناسی و غافلگیر شدن بارش برف به میزان بیش از یک متر در مازندران را غافلگیر کننده دانست و ادامه داد: برف در مناطق کوهستانی طبیعی است، اما این‌بار منطقه جلگه‌ای در بحران برف قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تمام نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به این اتفاق نظر رسیدند که با توان استانی در مهار بحران کارهای خوبی انجام شد، گفت:  فعالیت‌های چهار روزه استان در مهار بحران رضایت مسئولان کشوری را جلب کرد.

نبیان از اقدامات به موقع و قابل تحسین سپاه کربلای مازندران در بحران سرمای استان اشاره کرد و افزود: حجم بحران به حدی زیاد است که بازگشایی معابر تنکابن در اختیار سپاه قرار دارد.

وی از مهیا بودن همه امکانات امدادی در غرب مازندران اشاره کرد و ادامه داد: ارتش نیز برای رفع بحران و ارسال تجهیزات ماشینی وارد عمل می‌شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه در حال حاضر بالگرد امداد و نجات هلال احمر مازندران فعالیت شبانه‌روزی دارد، تصریح کرد: به لحاظ شرایط نامناسب جوی هنوز از تهران بالگرد نرسید.

وی افزود: بالگرد نسبت به تامین مایحتاج و ارزاق عمومی مردم بحران‌زده اقدام ویژه‌ای دارد اما این‌بار با ارسال علوفه به مناطق جنگلی چالوس خوراک دام را هم تامین کرده است.

نبیان با اشاره به اینکه تاکنون برای تامین دارو به غرب مازندران اعلام نیاز نشده است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی نسبت به وظایف خود کوتاهی نکرد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه برای جمع‌بندی اتفاقات تخریبی اقدام شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون از سوی دهیاران تخریب کامل منازل اعلام نشده است.

نبیان افزود: در بحث تامین اعتبار استاندار مازندران پیگیری‌های لازم را داشته و مقرر شد مساعدتی از طریق بودجه حوادث به استان شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد