ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

امکانات لجستیکی رامسر کافی نیست


رستم زرودی درباره آخرین وضعیت شهر رامسر و اقداماتی که انجام شد اظهار داشت: از بعد از ظهر دیروز برق شهر رامسر وصل شد و دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح شهر مشغول فعالیت هستند.


وی تصریح کرد: 90 درصد بخش شهری از نعمت برق برخوردار هستند  و ده درصدی هم که مشکل دارند به خاطر یخ زدگی سیم‌ها است که با حضور اکیپ‌های خدمات رسان این مشکل نیز تا ساعت ده شب برطرف می‌شود.


فرماندار رامسر خاطر نشان کرد: 18 اکیپ مشغول ترمیم خرابی‌ها هستند و بیشترین مشکل ما در خیابان 20 متری شهر رامسر است.


وی درباره مشکلاتی که در سیستم آبرسانی این شهر به وجود آمده بود خاطر نشان کرد: بعد از رفع مشکل جریان برق منبع‌های ذخیره آب پر شد و اگر مشکلی در این امر وجود داشته باشد مربوط به یخ‌زدگی لوله‌ها است.


زرودی درباره وضعیت روستاهای این شهر گفت: در روستاها مشکل کمبود آب وجود دارد و به خاطر بارش شدید برف نتوانستیم روستاهای فاقد برق را شناسایی کنیم.


این مسئول در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در روستاهای رامسر وجود دارد بیان داشت: مشکلات روستاهای پایین دست این شهر حل شد ولی در روستاهای بالادست با مشکل مواجه هستیم.


فرماندار رامسر اکیپ‌های راهداری مشغول پاک‌سازی محورها هستند که تا فردا همه روستاها پاک‌سازی می‌شود.


زرودی با اعلام اینکه از زمان شروع بحران در رامسر راه‌های هوایی و زمینی این شهر کاملا بسته شد بیان داشت: تلاش کردیم که با امکانات موجود مشکلات شهر رامسر را حل کنیم و از زمان شروع بحران 8 نانوایی در این شهر فعال شدند و برخی امکانات نیز از قائمشهر و آمل به رامسر نیز منتقل می‌شد.

این مسئول درباره مشکلی که برای بیمارستان رامسر به وجود آمده بود بیان داشت: به خاطر قطعی برق در بیمارستان‌های شهر 72 ساعت برق نداشتیم که با قطع برق مشکل تامین پتو داشتیم که هلال احمر مشکلات ما در این بخش را رفع کرد.

زرودی در ادامه درباره مشکل بیمارستانی که در غرب استان مازندران به وجود آمده بود بیان داشت: دانشگاه آزاد کتالم بیمارستانش را به خاطر سرما شدید بست که با اقدامات انجام شده در حال حاضر پذیرش بیماران در این بیمارستان انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به کاهش تدریجی بارش برف و احتمال صاف شدن هوا بیان داشت: با صاف شدن هوا سرمایه شدید و آزاد دهنده در رامسر ایجاد می‌شود که در این بخش نگرانی داریم.

این مسئول درباره میزان خسارت شهرستان رامسر گفت: در حال حاضر امکان بازگویی خسارت‌های ریالی وجود ندارد ولی در بخش‌های کشاورزی و مسکونی و تجاری و حتی در بخش دامداری‌ها خسارت جدی به مردم وارد شد.

فرماندار رامسر دیگر نگرانی مردم از ریزش دوباره برف اعلام کرد و گفت: در صورت شروع برف مردم در این منطقه دچار مشکل جدی می‌شوند.

این مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره مشکلات روستاها بیان داشت: به خاطر کوهپایه بودن رامسر امکان پرواز بالگرد برای رفع مشکل مردم وجود ندارد.

فرماندار رامسر مهمترین درخواست از مسئولان کشور را تامین ادوات و تجهیزات برای پاک‌سازی راه‌های روستای اعلام کرد.(فارس)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد