ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

امام جمعه :به اندازه جهاز یک پیرزن بیوه مواد غذایی به رامسر رسید


اختصاصی قلم جوان / امام جمعه رامسر در جلسه کمیته بحران شهرستان رامسر که با حضور ربیع فلاح استاندار مازندران،تنی چند از مدیران کل استان و اعضای ستاد بحران شهرستان رامسر برگزار شد گف: با توجه به مشکلات زیادی که رامسر پس از بارش برف بوجود آمده متاسفانه امکانات بسیار کم و با ضعف بسیاری به شهرستان می رسد .

سیدجلیل مرتضوی افزود:در این سه روز که شهرستان رامسر به طور کامل در زیر برف رفته است تنها یک بالگرد آنهم به اندازه جهاز یک پیرزن بیوه به شهرستان مواد غذایی تعلق گرفته است.

وی با انتقاد از نرسیدن مواد غذایی به رامسر گفت:محموله های غذایی زیادی ازمرکز استان به طرف رامسر حرکت کرده است اما در بین راه از تعداد آن کاسته می شود و دیگر به رامسر نمی رسد.

مرتضوی از مسئولین استان خواست محموله ها را مختص رامسر بفرستند و در بین راه بین دیگر شهرها تقسیم نشود.

امام جمعه رامسر با تشکر از مسئولین شهرستان رامسر گفت:اگر محموله های ارسالی به شهرستان نرسد معضلات زیادی در پیش خواهیم داشت.

وی گفت:از 137روستای شهرستان رامسر تنها به تعداد انگشت شماری از روستاها راه های  ارتباطیشان بازگشایی شده است و ما از روستاها به دلیل قعطی راه و وسایل ارتباطی بی خبریم.

مرتضوی خطاب به استاندار گفت: واقعا به غرب مازندران بی مهری می شود و ما استدعا داریم زیر ساختهای شهرستان را هرچه زودتر فراهم نمایید.

وی در پایان گفت:در این زمان بحرانی واقعا جدایی غرب مازندران و تشکیل استانی جدید که برای مردم خواسته ای بحق است کاملا احساس می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد