ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

لزوم امدادرسانی استانها به مناطق بحران زده غرب مازندران/ برق بیمارستان رامسر قطع است


 نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد بر لزوم امدادرسانی از دیگر استانها به مناطق غرب استان تاکید کرد و گفت: متاسفانه در جهت تامین امکانات در منطقه کار محسوسی صورت نگرفته است.

شمس الله شریعت نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات موجود گفت: علت عمده قطعی برق عدم وجود زیرساختها در منطقه است و پست های اساسی برق را در منطقه نداریم و برق شهرستانهای رامسر و تنکابن از نوشهر تامنی می شود.
وی با بیان اینکه برق این مناطق به نوشهر وابسته است، عنوان کرد: متاسفانه زیرساختهای لازم در مواقع بحران پیش بینی نشده است.

شریعت نژاد تصریح کرد: نیازهای اورژانسی مردم در درجه اول تامین برق و بازگشایی راههاست تا امکانات اولیه تغذیه و ... تامین شود.

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس با بیان اینکه عملکرد مخابرات محسوس نیست، اظهار داشت: تلفن ثابت منطقه نیز قطع است.

شریعت نژاد یادآورشد: بیشترین مشکل ما در حال حاضر در رامسر و در مناطق راههایی است و تمامی راههای منطقه بسته است، حتی در داخل شهر نیز امکانات مناسب بازکردن معابر را نداریم و باید در این زمینه تلاش شود.

شریعت نژاد گفت: تامین سوخت و نان از دیگر نیازهای مردم منطقه است که باید در این راستا تلاش بیشتری صورت گیرد.
نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس ادامه داد: تامین ژنراتورهای برق برای نانوائیها بسیار کند صورت گرفته است، درحالیکه این مسائل قابل پیش بینی بود و معلوم نیست ستاد بحران استان از قبل چه تصممیاتی را برای شرایط بحران گرفته بود.

نماینده مردم تنکابن و رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: بیمارستان رامسر از داشتن ژنراتور  مناسب برق محروم است و با مشکل قطع برق مواجه است.

[ 92/11/14 ] [ 23:59 ] [ حسین قاسمی_خبرنگار غرب مازندران ]

به گزارش  فارس از شهرستان رامسر، در حال حاضر مردم غرب استان مازندران با چالشی جدی برای تهیه نیازهای اولیه خویش مواجه هستند.

به عنوان نمونه  آب آشامیدنی رامسری‌ها از ذوب کردن برف بر روی بخاری تامین می‌شود.

در چند نانوایی موجود در شهر که با موتور برق کار می‌کنند جمعیت زیادی برای دریافت نان تجمع کردند که طول صف برخی از نانوایی‌ها به 200 نفر در هر نانوایی موجود می‌رسد.

میران برف بیشتر از نیم متر است، تنها دلخوشی مردم این منطقه برقرار بودن گاز سراسری است.

خانواده‌های که امسال به گرمای شوفاژ دل خوش کرده بودند از شب گذشته تاکنون تنها سرما و چشم انتظاری برای وصل شدن برق نصیب‌شان شد.

به دلیل قطع طولانی مدت برق امکان برقرار تماس تلفنی با شبکه‌های تلفن همراه و ایرانسل امکان پذیر نیست و از  وضعیت روستاها نیز خبری در دست نیست.

*اقدام دیر هنگام مسئولان

دبیر مجمع نمایندگان مازندران نیز در این ارتباط به خبرنگار فارس با اعلام اینکه به نظر من مدیریت ستاد بحران دیر اقدام به حل مسئله کرد، گفت: باید مسئولان بدانند که مدیریت در سیل، زلزله و برف متفاوت است.

قاسم احمدی لاشکی با اشاره به اینکه در برف می‌توان برنامه‌ریزی برای حل مشکل در ساعات‌های بعدی کرد، افزود: با وجود تمام تلاش‌های انجام شده، مسئولان دیر وارد شدند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مردم غرب استان از داشتن آب، برق و حتی نان برای سیر کردن شکم خود در شرایط فعلی محروم هستند، خاطر نشان کرد: مسئولان برق استان در این بخش بسیار ضعیف عمل کردند.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه هنوز مشکلات زیادی در پس سفیدی برف دیده می‌شود، تصریح کرد: خسارت به سقف منازل، باغ‌‌های مرکبات نیز از دیگر مسائلی است که هنوز به آن توجه نشده است.

وی با اعلام اینکه در شرایط فعلی نیاز به برگزاری جلسات متعدد نداریم، گفت: مسئولان توزیع برق غرب مازندران عنوان کردند تا فردا بعدازظهر مشکلات حل می‌شود.

احمدی لاشکی با از اعزام مدیرعامل شرکت توانیر و آب و فاضلاب کشور برای حل مشکلات برق و آب مناطق بحران زده غرب استان خبر داد و تصریح کرد: برای پس فردا نیز قرار است اکیپی از سوی رئیس مجلس برای بررسی بیشتر مشکلات اعزام شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد