ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

معاون سیاسی استاندار از مردم غرب مازندران عذرخواهی کرد


معاون امنیتی استاندار مازندران روز دوشنبه از مردم غرب این استان به خاطر بعضی نارسایی ها در امدادرسانی عذرخواهی کرد.

ˈ علیرضا یونسی ˈ  گفت : برای بروز مشکلات در غرب استان که به خاطر بارش سنگین برف و برودت هوا رخ داد ، از شهروندان آنجا پوزش می خواهم.

وی افزود : متاسفانه به دلیل وجود مشکلات زیر ساختی نتوانسته ایم آن گونه که شایسته مردم است به آنان خدمات رسانی کامل کنیم.

معاون استاندار مازندران گفت : بعضی از شهرهای غرب استان همچنان با قطعی برق و آب رو به رو هستند و متاسفانه برق رسانی هم به صورت هوایی میسر نیست و باید راه ها باز شود تا اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار مازندران هم که از دیروز در غرب استان به سر می برد صبح امروز از وزارت راه و شهرسازی خواست تا به استان های همجوار دستور دهد ماشین آلات راهداری خود را به غرب مازندران اعزام کنند.

بارش برف سنگینی که از روز جمعه در مازندران آغاز شد و تا شب گذشته ادامه داشت به علت قطعی برق و آب شهروندان غرب استان را با مشکلات جدی رو به رو کرده است.

ارتفاع برف در مناطق جلگه ای غرب مازندران بیش از یک متر و در مناطق کوهستانی منطقه نیز حدود یک متر و نیم اعلام شده است.

بارش برف سنگین در فصل زمستان بویژه در مناطق کوهستانی مازندران اگر چه کم سابقه نیست ولی در روزهای اخیر به خاطر پاره کردن سیم های برق و قطع آن مشکلات پیش بینی نشده ای را برای مردم و مسوولان ایجاد کرد.

قطع برق سبب تعطیلی پمپ های بنزین ، نانوایی ها و مراکز عرضه مواد غذایی و حتی مراکز درمانی شد و در کار هماهنگی برای امدادرسانی هم اختلال ایجاد کرد.

بر اساس اعلام مسوولان ، قطعی برق و تعطیلی پمپ های بنزین سبب شد تا خودروهای امدادی و غیر امدادی در منطقه با کمبود سوخت مواجه شده و در برخی مواقع زمینگیر شوند.

جمعیت هلال احمر مازندران هم اعلام کرد که قطعی برق سبب ایجاد اختلال در فرستنده ها و گیرنده های بی سیم امداگران این جمعیت در غرب استان شد و کار هماهنگی با آنان را از روز گذشته با مشکل رو به رو کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد