ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

فرماندار رامسر: تعطیلی مدارس رامسر تا پایان هفته/ برق رامسری ها وصل شد


اختصاصی قلم جوان / فرماندار رامسر با اشاره به ورود شرکت برق منطقه ای گیلان برای رفع مشکل قطعی برق این شهرستان، گفت: مدارس رامسر تا پایان هفته تعطیل است.

رستم زرودی دقایقی پیش در گفت‌وگویی اظهار کرد: با تلاش نیروهای برق مازندران و گیلان و همکاری استاندار گیلان، با گذشت 72 ساعت، برق شهرستان رامسر ساعتی پیش برقرار شده است.

وی افزود: هنوز مشکل آب شهروندان و روستاییان رامسر رفع نشده و امیدواریم با اتصال برق و فعال کردن پمپ ها آب، مشکل آب مردم شهرستان رامسر تا شب رفع شود.

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه نیاز شدید به نان و محصولات غذایی کنسروی داریم، تصریح کرد: مقادیری نان توسط هلال احمر بین شهروندان تنکابن و رامسری توزیع شده ولی تکافوی نیاز شهروندان این مناطق را نمی کند.

زرودی با بیان اینکه امیدواریم پارگی سیم های برق تا عصر امروز در سطح شهر رفع شود، گفت: مردم رامسر در روزهای آخر روزهای بحرانی را پشت سر گذاشتند.

وی تصریح کرد: هم اکنون استاندار مازندران در حال بازدید از مناطق برفگیر رامسر بوده و قرار است جلسه ستاد بحران شهرستان تا ساعتی دیگر با حضور مدیران استان در اداره راه و شهرسازی رامسر برگزار شود.

زرودی خاطرنشان کرد: فرمانداران آمل، قائم شهر و ساری قول داده تا عصر 5 هزار قرص نان به شهرستان رامسر تزریق کنند.

وی افزود: به دلیل اینکه هنوز وضعیت زیرساختی و تاسیساتی در شهر رفع نشده، مدارس رامسر تا پایان هفته تعطیل خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد