ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

استاندار مازندران: بارش برف غرب مازندران بی سابقه بود / مردم صبوری کردند


اختصاصی قلم جوان / ربیع فلاح جلودار شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در رامسر، مقدار بارش برف را در مازندران و نوار ساحلی را  بی سابقه دانست.

وی افزود: به دلیل بارش سنگین برف، در زمینه خدمات عمومی برق و آب و راه های مواصلاتی، مشکلات فراوانی بروز کرده که اکیپ های متعدد و گروه های امدادی در منطقه مستقر شده و تلاش های گسترده خود را برای حل مشکلات آغاز کردند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: بزرگ ترین مشکل در منطقه غرب استان، مربوط به بازگشایی راه های مواصلاتی و به ویژه راه های روستایی بوده و وزارت راه و شهرسازی از استان های معین از جمله تهران، البرز، قزوین، گیلان و گلستان درخواست کرده تا با اعزام ماشین های سنگین و نیمه سنگین به ویژه برف روب، وضعیت راه ها را به حالت عادی باز گردانند.

فلاح، از صبوری و سعه صدر مردم مازندران به ویژه مردم غرب استان در برابر سختی های ناشی از بارش برف سنگین، تقدیر کرد و گفت: از مردم  انتظار داریم با توجه به حجم بالای بارش برف، کمک کرده تا نیروهای امدادی و خدماتی بتوانند به نحو شایسته به وظایف خود عمل کنند.

استاندار مازندران گفت: گاز مناطق متصل و جاری بوده و مردم در زمینه گرمایش، کمتر مشکل دارند و بخشی از نیازهای مربوط به نان مردم، از طریق نانوایی ها تامین شده و بخش اعظمی از نیازها از طریق دیگر شهرهای مازندران، تامین و در حال توزیع در بین مردم است.

فلاح که از صبح دیروز برای حل مشکلات ناشی از بارش برف سنگین به شهرهای غرب استان سفر کرده است، افزود: بیشتر مشکلات قطع آب ، برق و مسدود بودن راه های اصلی و فرعی مربوط به سه شهر عباس آباد، تنکابن و رامسر است.

وی افزود: به مردم اطمینان می دهیم تا زمان بر طرف شدن کامل مشکلات، تمامی مسئولان و گروه های امدادی در منطقه حضور داشتند.

استاندار مازندران در دو روز گذشته در جمع مردم محمود آباد، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن و رامسر حضور یافت و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و در راستای رفع موانع دستوراتی صادر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد