ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

سایه سنگین سوءمدیریت بر شهرهای شمالی


به‌دنبال بارش برف سنگین در استان‌های شمالی که بنا به گزارش‌های رسیده ارتفاع آن در برخی نقاط و ارتفاعات بیش از یک و نیم متر گزارش شده، مشکلات متعددی در شهرهای مختلف گیلان و مازندران ایجاد شد و ...
شفاف: بحران مدیریت یکی از نیازهای ضروری جهان امروز است که از آن به عنوان علم یاد می‌شود و برای آموزش آن به مدیران هزینه‌های هنگفتی می‌شود. در ایران نیز تحت نام بحران مدیریت و پدافند عامل سازمان‌ها و ستادهایی تشکیل شده که مهم‌ترین وظیفه‌ای که از آنها انتظار می‌رود، سازماندهی اصولی در زمان بروز بحران در حوادث طبیعی و غیرمترقبه است. موضوعی که این روزها به دلیل امری بدیهی و طبیعی در شمال کشور نمود عینی یافته و به جرات می‌توان گفت یکی از ضعیف‌ترین مدیریت سال‌های اخیر کشور را می‌توان در مدیران استان‌های شمالی در چند روز اخیر دید. مدیرانی که بی‌تدبیری آنها آه از نهاد مردم شمال کشور بخصوص در مازندران برآورده است.

به‌دنبال بارش برف سنگین در استان‌های شمالی که بنا به گزارش‌های رسیده ارتفاع آن در برخی نقاط و ارتفاعات بیش از یک و نیم متر گزارش شده، مشکلات متعددی در شهرهای مختلف گیلان و مازندران ایجاد شد و بخصوص استان مازندران را به منطقه‌ای جنگ زده تبدیل کرد. صف‌های طولانی و کیلومتری مردم برای خرید نان، درگیری فیزیکی در فروشگاه‌های شهر سر قیمت ‌آب معدنی و زد و خورد در قصابی سر قیمت گوشت و مرغ و تخم‌مرغ تنها بخشی از مصائب این روزهای مردم مازندران است، این در حالیست که مازندران در طول تاریخ خود بارها و بارها مواردی از این دست را تجربه کرده که آخرین آن مربوط به سرمای جانکاه زمستان 86 یعنی همین 6 سال قبل بوده است، اما سوال این است که تجربه مدیران از آن سرما چه بوده است؟ هر چند که مدیریت‌ها تغییر کرده اما به هر حال مدیران محلی کمتر تغییر یافته‌اند و همه می‌دانند در سال‌های اخیر تغییرات مدیریتی فقط در حد جابجایی مدیر از سازمانی به سازمان دیگر بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد