ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

روزهای پر تنش برفی در رامسر

اختصاصی ساحل دریا :


رامسر اینک از امکانات اولیه ی آب و برق تهی شده است


برف سنگینی که از روز جمعه در استان های شمالی شروع شده بود با وارد کردن خسارات به زیر ساخت های شهرستان رامسر ، این شهرستان را با مشکلات جدی روبرو کرد.


صبح شنبه با قطع و وصل های مقطعی و در عصر روز شنبه نیز با قطع سراسری برق ؛ رامسر در خاموشی فرو رفت. به تبع قطع طولانی مدت برق شبکه آب شهرستان نیز به علت فقدان پمپاژ ؛ از حیض انتفاع خارج شد.


این امر بلافاصله بر نانوائی ها ، پمپ بنزین ها اثر گذاشته و در نهایت انتهای شارژ موبایل شهروندان را رقم زده است.


 قطع برق در شهرستان رامسر باعث اختلال در برق رسانی بیمارستان رامسر شده است و حوادث ناگواری نیز در آن رقم خورده است


اینک با گذشت بیش از 30 ساعت از قطع برق ، شهرستان رامسر رسما تعطیل شده است. سقف بعضی از منازل ، انبارها ، مغازه ها از سنگینی برف به زیر آمده ، راه های مواصلاتی داخل کوچه ها برای تردد وسایل نقلیه کاملا مسدود و تنها راه آدم رو فعال است.


بعضی از مساجد شهرستان با در اختیار قرار دادن موتور برق های خود به نانوائی ها ، موقتا برق آن ها را تامین کرده اند . برخی از مردم به علت ازدحام برای خرید و انباشت نان ، نتوانسته اند برای خود نان تهیه کنند.


فروشگاه های مواد غذائی ، لبنیات و بقالی های شهر تقریبا خالی از بیسکویت و کیک و کلوچه و نوشیدنی ها شده اند.


بارش برف تا نگارش متن در رامسر ادامه دارد. و هیچ یک از گوشی های همراه مسوولین ادارات ذی ربط پاسخگو نیستند. در ادارات برق ، راه و فرمانداری نیز کسی پاسخگوی تلفن نیست.


در تماس با دفتر وزیر نیرو ، اعلام شده است شهرستان رامسر به علت خارج شدن  دکل برق رسانی از مدار ، فاقد برق است. هرچند تلاش مسوولین ذی ربط ستودنی است اما فقدان اطلاع رسانی مناسب ، دامنه ی شایعات را گسترده کرده است.


تکمیلی:


ساعت حدود 15 برق رامسر وارد مدار شده و بزودی آب نیز در شبکه جاری خواهد شد. این خبر آغاز بازگشت به روال عادی در شهرستان خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد