ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

شروع آموزش کیوکوشین در ورزشگاه تختی کتالم



محمد حسین شعشعانی خبرنگار ساحل دریا -


با حضور مظاهر باقرسلیمی شهردار و اعضای شورای شهر کتالم و سادات شهر صحرانورد و داود یوسفی و اعضای هیئت کاراته شهرستان و مدعوین ورزش کیوکوشین به سبک ایچی گکی در ورزشگاه تختی کتالم شروع به کار خود را آغاز کرد.


 مظاهر باقرسلیمی شهردار کتالم و سادات شهر گفت: شهرداری و اعضای شورای شهر کتالم و سادات شهر در خدمت مربیان و ورزشکاران شهر هستیم و شما عزیزانی که سالیان سال برای پیشرفت ورزش این شهر تلاش می کنید آرزوی توفیق بیشتری را دارم.


 وی افزود امیدوارم با تلاش و کوشش شما مربیان شاهد رشد و شکوفایی همه ورزشکاران این خطه در شهر و کشور باشیم.

در ادامه داود یوسفی رئیس فعلی هیئت کاراته شهرستان گفت: من کار ورزشی خودم را از این باشگاه شروع کردم و برای من مایه افتخار است که اگر امروز یک مربی موفقی شدم خودم را مدیون اهالی کتالم و مدیریت این باشگاه می دانم.


 وی افزود با توجه به استقبال جوانان این خطه توانستیم یک بار دیگر این ورزش را در کتالم راه اندازی کنیم.


 سپس محسن یوسفی مربی ورزش کیوکوشین ایچی گکی گفت: من در حال حاضر دارای کمربند مشکی دان 4 در سبک کیوکوشین ایچی گکی از فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی و دارای گواهینامه مربیگری درجه 3 ملی و عضو کمیته داوران هیئت کاراته شهرستان هستم. وی افزود با توجه به نیاز این شهر به این رشته ورزشی کلاسی را از سنین 6 الی 70 سالگی در روزهای فرد از ساعت  30 : 16  لغایت 18 را دایر تا بتوانم در خدمت ورزشکاران این رشته باشیم. وی در ادامه از همکاری و مساعدت همه مسئولین شهرستان، مسئول ورزش و جوانان و مسئول باشگاه تختی کتالم و مربیانی که تا امروز وی را یاری کردند تشکر و قدردانی کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد