ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

تاریخ تکمیل پروژه های بزرگ رامسر، فقط حرفی برای تریبون ها

سایت نیمه پر:


تاریخ اتمام پروژه های بزرگ و زیر ساختی شهر رامسر به حرفی برای تمام تریبون ها در تمام فصول تبدیل شده است و هر فصلی در هر تریبونی از یک مسئولی شنیده می شود که فلان پروژه در فلان تاریخ تکیمل می شود اما تاریخ موعود فرا می رسد و خبری از تکمیل نیست و مردم رامسر باید منتظر شنیدن تاریخ موعود دیگری باشند

!

به گزارش نیمه پر، شهر رامسر را همه با موهبت های الهی و طبیعت بکر و زیبایش می شناسند و مقصد اکثر سفرهایشان برای تفریحات تعطیلاتشان  رامسر است


اما رامسر با این همه موهبت الهی آیا پیشرفت فیزیکی و درخوری به غیر از خیابان، علائم رانندگی، چراغ راهنمایی، ترمیم جدول های کنار خیابان و آسفالت در شهر و … داشته است؟

!!!

شاید اگر راستش را بگوییم به غیر از یکی دو پروژه ای که به نوعی بزرگ بوده و افتتاح شده و فعالیتش را آغاز کرده همانند تله کابین رامسر که آن هم خصوصی بوده دیگر هیچ طرحی و برنامه ای تکمیل نشده و در هر فصلی تاریخی برای تکمیل آن گفته می شود


پروژه های همچون فرودگاه بین الملی رامسر که قرار بود دومین فرودگاه مدرن دنیا شود

!!

 

226695_125819440919546_1380176931_n


پروژه ی ساخت هتل هفت ستاره سماموس که طبق گفته ها و مصاحبه ها قرار بود بزرگترین آکواریوم خاورمیانه با آبزیان دریای خزر را در خود جای دهد.



Somamus1

 


پروژه ی تکمیل تصفیه خانه آب شرب رامسر که قرار است آب شرب شهر های رامسر را تامین کند

 

80648382-4042366


پروژی کنار گذر ساحلی رامسر که قرار است تا ۳ سال دیگر تکمیل شود!!

 

login


پروژه پارک جنگلی دالیخانی که با چه برنامه هایی و پیش بینی هایی کلید خورده بود هنوز اجرایی نشده است

 

735040_538947609457379_178963312_n


پروژه ترمیم و احیا باغ سی و سه هکتاری هتل رامسر که به گفته شورای شهر در آینده نزدیک آغاز خواهد شد..!

 

1


پروژه ساخت دانشگاه فنی ملاصدار رامسر که بعد از تخریب به خاطر توسعه فرودگاه دانشجویان سرگردان ساختمان های استیجاری نشوند! (هنوز آغاز نشده است با هجم کاری ساخت چنین دانشگاهی!)

 

304635_166810593456334_1638376833_n


پروژه ایجاد بلوار برای خیابان میرزاکوچک خان (هریس) که فقط یک طرف آن آسفالت شده و اکنون در حالت تعلیق قرار دارد!! و از بلوار خبری نیست!

 

ماسال-3


پروژه ی مرکز بزرگ پروش دام و طیور و تولیدات دامی در منطقه روستای کلوزی در دهستان جنت رودبار!

 

1444


پروژه مجتمع فرهنگی رامسر که در قسمتی از باغ ۳۳ هکتاری فقط اسکلتش ساخته شده است و سالهاست به مخروبه ای تبدیل شده است

 

images (1)


پروژه ای دیگر طرح پل صفارود رامسر است که تبدیل به سرنوشتی تاریخی شده است و حدو ۱۰ سال در حال سخت است اما هنوز تکمیل نگردیده!! و هم اکنون قول های از طرف شهردار و شورای شهر برای افتتاح آن شنیده می شود که باز هم شروع و آغاز به کار آن وقت معینی ندارد!

 

987


هم چنین طرح هایی برای یک روز نیست و در مدت زمان های مختلف تصمیمش گرفته شده و به مرحله کلنگ زنی و شروع به کار اجرا در آمده، اما چرا این طور هیچ کدامشان تکمیل نمی شوند!؟

این پروژه ها اکثر شان برای خود بازه زمانی و تاریخ اتمام دارند اما می بینیم که باز هم با گذشت تاریخ اتماشان هنوز تکمیل نشده اند و شاید خیلی عقب تر از برنامه هستند!

نمونه اش را می توان به فرودگاه بین الملی رامسر اشاره کرد که هم اکنون حدود ۲ سال از تاریخ تکیمل آن می گذرد اما هنوز قول افتتاح باند داده می شود و خبری از پایانه مسافربری، پارکینگ هواپیما و دیگر امکانات نیست و این یعنی یک فاجعه در یک طرح کشوری، استانی و شهری که چنین بی برنامه گی در آن مشاهده شود

نمی گوییم که پیگیری و تلاشی برای تکمیل چنین پروژهایی نیست اما دلیل این چنین مشکلاتی بزرگی چیست؟!

آیا بودجه کافی برای شهر رامسر تعلق نمی گیرد؟!

آیا مسئولین استانی به غرب مازندران نگاه ویژه که نه بلکه نیم نگاهی ندارند؟!

آیا با این همه مشکلات و عقب ماندگی ها، مردم رامسر را از قانع ترین مردم و صبورترین مردم شهرهای کشور نمی دانند؟

آیا کسی تلاش و مشارکت و همکاری این مردم را در صحنه های حساس انقلاب همچون راهپیمایی، انتخابات ( که امسال ۱۰۰ در صد شرکت کردند)، همکاری با گردشگران و توریست ها و … را نمی بینند

 

IMG_0309

 


q5aeoa6dhclvbk2gw56y

آیا رامسر یکی از امن ترین شهرهای کشور نیست؟

جواب این سوال ها را نمی توان با حرف داد!، جواب این سوال ها فقط خدمت و پیشرفت در کنار فرهنگ اسلامی است تا هم مردم دنیای خود را به خوشی بگذرانند و هم آخرت خود را به بار بنشانند

هر یک از این طرح ها برای خودشان دنیایی حرف و دنیایی مسئله دارند که در مجال این یادداشت نمی گنجد

البته در آخر باید گفته شود که طرح ها و برنامه هایی هم در شهر رامسر اجرایی شده و تکمیل گردیده  اما مقصود یادداشت طرح هاو پروژه هایی بوده که از موعود اتمامشان گذشته و یا هنوز شروع نشده اند در حالی که طرحهای بسیار مهمی بودند

اما امید داریم که هر چه سریعتر و جهادوارانه تر مراحل ساخت و تکمیل این طرح ها انجام شود

نظرات 7 + ارسال نظر
روابط عمومی شهرداری رامسر یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 12:52 ب.ظ

روابط عمومی شهرداری رامسر/برگزاری جشن آغاز امامت امام زمان(عج) در شهرداری رامسر با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر رامسر و هیات رزمندگان اسلام شهرستان
در روز آغاز امامت گل سر سبد عالم هستی، جشنی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رامسر و هیات رزمندگان اسلام در محوطه شهرداری رامسر برگزار گردید.
این جشن با حضور گرم شهروندان و با مولودی خوانی مداح اهل بیت آقای گلین مقدم و به مجری گری آقای اسفندیاری برگزار و سپس با پذیرایی و نورافشانی این روز را گرامی داشتند.
برای دیدن تصاویر به سایت شهرداری رامسر مراجعه نمائید.

روابط عمومی شهرداری رامسر یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 12:54 ب.ظ

روابط عمومی شهرداری رامسر/تقدیر بازاریان از شهردار و کارکنان شهرداری رامسر به روایت تصویر
برای دیدن تصاویر به سایت شهرداری رامسر مراجعه نمائید.

روابط عمومی شهرداری رامسر یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 12:54 ب.ظ

روابط عمومی شهرداری / بازدید مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراها و کارشناسان استانداری مازندران از شهرداری رامسر
مدیر کل محترم دفتر امور شهری و شوراها به همراه کارشناسان استانداری مازندران و شهردار رامسر از نزدیک با نحوه فعالیت کارکنان شهرداری در واحدهای مختلف و روند پیشرفت مجموعه بازدید داشته اند و دستاوردهای شهرداری رامسر در بخش یکپارچه سازی و اتوماسیون اداری را در استان مثال زدنی دانستند.
برای دیدن تصاویر به سایت شهرداری رامسر مراجعه نمائید.

روابط عمومی شهرداری رامسر یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 12:55 ب.ظ

روابط عمومی شهرداری رامسر/ برگزاری دوره کارگاه آموزشی معرفی و اثر بخشی گیاه ویتور
به همت واحد روابط عمومی و آموزش شهرداری رامسر و جمعیت نگاه سبز رامسر، یک دوره کارگاه آموزشی خاصه در زمینه معرفی و اثربخشی گیاه ویتور در مسایل زیست محیطی در سالن اجتماعات شهرداری رامسر برگزار گردید.
در این کارگاه جناب آقای فدایی نائب رئیس انجمن ایرانی ترویج و توسعه گیاه ویتور در جمع حاضرین به اهداف این انجمن و اقدامات انجمن مقدماتی را ارائه نمودند و در ادامه بیان داشتند که اثربخشی گیاه پالایی علف ویتور در مدیریت کیفی منابع آب، از سوی کارشناسان مرکز تحقیقات آب و فاضلاب موسسه تحقیقات آب مورد بررسی و تائید قرار گرفت.طی پژوهشی که در شش ماهه نخست سال جاری در مرکز تحقیقات آب و فاضلاب موسسه تحقیقات آب انجام شد، محققان این مرکز توانایی گیاه ویتور در حذف مواد مغذی( ترکیبات نیتروژن و فسفر) را از پساب شهری و سنتزی مورد بررسی قرار داده و کارآمدی آن را تائید کردد.
گیاه ویتور از جنس chryospogon و گونه zizianoides و از تیره poacea می باشد.
از جنس chryospogon در ایران گونه aucheri در ناحیه رویشی خلیج عمان وجود دارد که گونه ای علوفه ای است و مورد چرای دام قرار دارد ولی از نظر خصوصیات رویشی و توقعات اکولوژیک تفاوت زیادی با گونه zizianoidesدارد.
بر اساس مشاهدات انجام شده از حاشیه کانال آب در منطقه سنگر و حاشیه بزرگراه قزوین- رشت کارایی خود را نشان داده است که در اراضی در معرض لغزش و فرسایش شیاری گیاه ویتور استقرار یافته و در کاهش اثرات تخریبی ناشی از فرسایش خاک اثرات مثبتی داشته است.
پوشش گیاهی در اطراف گیاه مزبور ترکیبی از گیاهان بومی مناطق کشت شده می باشد و از این رو تاثیر منفی بر گیاهان اطراف مشاهده نمی شود.
تکثیر این گیاه تنها از طریق تقسیم ریشه امکان پذیر است و به همین مناسبت در مناطق مورد بازدید علیرغم برخورداری از بارندگی زیاد زادآوری طبیعی در ان مشاهده نشد و از این رو گونه مهاجمی نیست.

برای دیدن تصاویر به سایت شهرداری رامسر مراجعه نمائید.

روابط عمومی شهرداری رامسر سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 09:32 ق.ظ

روابط عمومی شهرداری رامسر/جشنواره خیریه غذای سالم و کودک سالم
به مناسبت میلاد سراسر نور حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) جشنواره خیریه غذای سالم و کودک سالم با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر ،مهدکودکها، ادارات بهزیستی و اصناف و هلال احمر شهرستان رامسر در فضای شاد و حضور خیرین نیک صفت برگزار گردید.
در این برنامه مسئولین ادارات، کارکنان شهرداری،مردم خوش قلب و خیر با خرید غذاها و محصولات به کودکان تحت حمایت بهزیستی یاری رساندند، چرا که درآمد حاصل از این کار خداپسند صرف کودکان تحت حمایت بهزیستی می گردد.
برای دیدن تصاویر به سایت شهرداری رامسر مراجعه نمائید.

روابط عمومی شهرداری رامسر سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 09:32 ق.ظ

روابط عمومی شهرداری رامسر/جشن میلاد نبوت و امامت
به مناسبت میلاد پیامبر خوبیها،ختم رسل،حضرت محمد(ص) و موسس مذهب جعفری امام جعفر صادق (ع) جشن باشکوهی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رامسر و هیات رزمندگان اسلام شهرستان در مجتمع آموزشی و رفاهی دانشگاه اراک برگزار گردید.
در این جشن مولودی خوانی، اجرای طنز و نمایش و نورافشانی در جمع باشکوه دوستداران و شیفته گان اهل بیت صورت پذیرفت.
برای دیدن تصاویر به سایت شهرداری رامسر مراجعه نمائید.

روابط عمومی شهرداری رامسر سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 09:33 ق.ظ

روابط عمومی شهرداری رامسر/جلسه هم اندیشی اعضای کارگروه فرهنگی با کانون های تبلیغاتی شهرستان رامسر
اعضای کارگروه فرهنگی شهرداری رامسر در راستای حفظ زیبایی و کاهش آلودگی بصری و ساماندهی تبلیغات محیطی و به منظور ایجاد آرامش روحی و روانی شهر و شهروندان نشست صمیمی با کانونهای تبلیغاتی سطح شهر و مدیر عامل مرکز خرید آرامش برگزار نمودند.
در این نشست اعضای کارگروه مواردی را در جهت همکاری دوسویه بین شهرداری رامسر با کانونها اعلام داشتند و متذکر شدند که فضا برای تبلیغات در سطح شهر در صورتهای مختلف آن(از جمله استندها، لایت باکسها، بیلبوردها و لمپوست بنرها) مهیا می باشد که می تواند منبع درآمد برای کانون تبلیغاتهای بومی این شهر باشد.همچنین کانونها خواسته و دغدغه های خود را بیان نمودند که اعضای کارگروه در جهت رفع آن می باشند.
در ادامه اعضای کارگروه فرهنگی به همراه کانونهای تبلیغاتی و مدیر عامل مرکز خرید آرامش از این مجتمع بازدید داشتند که در آینده ای نزدیک مکان مناسب برای تبلیغ برندهای معتبر دنیا می باشد و یک درآمدزایی وسیع برای کانونهای تبلیغاتی بومی این شهر محسوب می شود.
برای دیدن تصاویر به سایت شهرداری رامسر مراجعه نمائید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد