ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

جلسه هم اندیشی جهت توسعه شهر رامسر با حضور شهردار و شورای اسلامی شهر رامسر و مدیر عامل مجتمع تفریحی و رفاهی شهر سبز


روابط عمومی شهرداری رامسر/
جلسه هم اندیشی جهت توسعه شهر رامسر با حضور شهردار و شورای اسلامی شهر رامسر و مدیر عامل مجتمع تفریحی و رفاهی شهر سبز
هادی حلاجیان ریاست شورا ضمن عرض سلام و خیرمقدم به مدیریت تله کابین و عرض خسته نباشید و خدا قوت به شهردار  گفت : رویکرد و سیاست شورای چهارم استفاده از تمامی پتانسیل های موجود شهر در جهت سرمایه گذاری برای توسعه شهر می باشد . هدف از تشکیل جلسه هم استفاده از نظرات جنابعالی در خصوص عمران و آبادانی و توسعه شهر رامسر بخصوص ساماندهی پلاژهای شهر می باشد . همچنین نحوه همکاری جنابعالی با شهرداری به چه صورت می تواند باشد . شورا آمادگی هرگونه همکاری با جنابعالی و سایر سرمایه گذاران بومی را دارد .

جعفر لطیف زاده نائب رئیس محترم شورا :

مجموعه شورا نظر بر این دارد که از وجود ایشان در جهت فعالیت های عمرانی و آبادانی شهر استفاده نماید . با توجه به شناختی که از شما دارم مطمئن هستم که تمام خرید خود را از رامسر انجام می دهید . توانمندی شما بر همه مشهود است که باعث خیر و عمران و آبادانی شهر هستید .

مجید درجانی سخنگوی محترم شورا :

به عنوان یک شهروند رامسری از شما تشکر می کنم که باعث پیشرفت شهر می شوید . شما کسی هستید که برای شهر رامسر دل می سوزانید و دل در گرو توسعه ی شهر رامسر دارید . دوست دارم بدانم که در چه زمینه ای می توانید مشارکت داشته باشید .
 
احسان برزگر عضو محترم شورا :

ارادت ما به ایشان دیرینه است . در بعضی از زمینه ها از نظرات ایشان برخوردار هستیم . جا دارد که زمینه ی تقدیر از آقای نجفی در سطح شهرستان برگزار گردد . نام تله کابین را که میشنوم احساس غرور می کنم .

محمد جواد  مهرافشان عضو محترم شورا :

در توسعه ی یک شهر فقط توسعه مالی نیست بلکه توسعه فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و ... نیز مد نظر قرار گیرد . در این توسعه خانواده محترم نجفی می تواند نقش اساسی و خوب ایفا بکند . انتظار این است بیشتر به ما کمک بکند تا بتوانیم با همکاری همدیگر باعث عمران و آبادانی شهر شویم .

اسماعیل گوهررستمی عضو محترم شورا :

ضمن تشکر از حضور ایشان و  شهردار ، ضرب المثلی می گوید : آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است . زحمات ایشان آشکار و مشهود است و نیاز به تعریف و تمجید من ندارد . ارادت من پس از جلسه ایشان با اعضای شورای شهر سمنان که برای سرمایه گذاری چند هکتار زمین را به رایگان می خواستند به ایشان بدهند و ایشان جواب منفی دادند بیشتر شد .

زمین های موجود در شهر و توانمندی های سرمایه گذران بومی داشته های ماست . توانمندی ایشان در ساخت تله کابین بر همه عیان است و بر خلاف آن بعضی ها فقط ادعای سرمایه گذاری دارند و همه ی حمایت ها نیز از آنها شد اما راه به جایی نبردند .

نصرت الله کوزه گر شهردار محترم :

ابتدا ضمن خوشامدگویی به ایشان ، خلاصه ای از فعالیت های اقتصادی شهرداری و طرح های سرمایه گذاری در حال اجرا شهر کفت : دغدغه عزیزان شورا در این دوره به صورت حرکت بر اساس برنامه است و برنامه محوری اساس کار شورا می باشد . قرار نیست حرف بزنیم و اگر حرفی زدیم باید به دنبال عمل به آن نیز باشیم . از هرگونه سرمایه گذاری برای توسعه شهر حمایت می کنیم .

خسرو نجفی :

خوشحالم که امروز شورا در کنار شهردار و شهردار در کنار شوراست . اعتقاد دارم که کس نخارد پشت من ، جز ناخن انگشت من . اگر اعتقاد داریم شهر خانه ماست نباید پای همدیگر را بگیریم و باید کمک هم باشیم . خانواده ی ما آسیب زیادی دیدند اما برای عمران شهر کوتاه نیامدیم و کسی که ثروت جمع می کند با خودش نمی تواند ببرد . این مملکت وجب به وجبش مال ماست . باید ایران را آباد کنیم . من علیرغم پیشنهاد خوب از سایر شهرها برای سرمایه گذاری ، تعصب خاصی روی شهر رامسر دارم و آمادگی هر نوع کمک به شورا و شهردار جهت عمران و آبادانی شهر رامسر را دارم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد