ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

ساحل دریا هر دو هفته یک بار در گیلان و مازندران



در آستانه ی سومین سال انتشار نشریه ی ساحل دریا ، تقاضای تغییر وضعیت انتشار نشریه از ماهنامه به دو هفته نامه و از استان مازندران به دو استانی شدن گیلان و مازندران به مراجع ذی ربط ارسال شد.

 

در کمال ناباوری و بر اساس تجربه ی تلخ ده سال صبر برای صدور مجوز انتشار نشریه ، و در حالی که تصمیم به صبر ایوب داشتم ، در کمتر از یک ماه پاسخ معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق پست به دفتر نشریه رسید و با هردو موضوع خواسته شده موافقت شد.

 

این  سرعت عمل مرا غافلگیر کرد ، از برنامه ریزی دقیق معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تیم همراهشان صمیمانه سپاسگزارم و به مردم خوب منطقه بشارت می دهم که از این پس با توانی بیشتر رسالت رسانه ای خویش را به انجام خواهم رساند و در این راه دشوار همراهی و هم دلی مردم به خصوص همشهریان عزیز شهرستان رامسر را طلب می کنم.

 

از این که می بینم و می گویند که ساحل دریا در رشد و توسعه ی منطقه اثر گذار بوده به خود می بالم و این همه را مدیون همکاران تحریریه ی نشریه ی ساحل دریا به خصوص از قلم روان موسی عطوفت شمسی ، نگاه تیز بین ابوذر باقرسلیمی ،تلاش بی وقفه ی محمد حسین شعشعانی ، همکاری خانوادگی خانواده ی اهل قلم و فعال حسن فلاح نژاد و دوستان فعال نشریه مصطفی شریف نیا ، رضا بخشعلی پور ، احمد برفی ، کار ارزشمند صفحه آرای باسلیقه سعیده موسوی و .... هستم. در این مختصر از همراهی محمد رضا بهرامی نیز در چندین شماره  ابتدائی کار بهره بردم که از ایشان نیز سپاسگزارم .

 

از این که از این پس دوهفته نامه ی ساحل دریا در گیلان و مازندران توزیع می شود ، آن را از افتخارات شهرستان رامسر خواهم دانست و توقعم حمایت بیشتر مردم به ویژه اساتید و بزرگواران اهل قلم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد