ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز مازندران در 12 آذر



 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز مازندران در 12 آذرماه در شهرستان رامسر خبر داد و گفت: یادواره شهدای دانش‌آموز در راستای زنده نگهداشتن یاد، عطر و معنویت شهدا در فضای جامعه است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ، محمدعلی امیری در دیدار با خانواده شهید سعید ادیبی اظهار داشت: بهره‌مندی از محضر والدین معظم شهدا، افتخاری بزرگ برای ماست.

 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره این که فرزندی که در نوجوانی به ندای ولی امر خویش لبیک گفت و جان خود را فدا کرد الگویی شایسته برای همگان به شمار می‌آید، بیان داشت: با چنین دیدگاهی، انتقال راه و منش شهدای دانش‌آموز به عنوان الگوهایی ماندگار به نوجوانان، یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش است.

 

وی با بیان اینکه امروز سربلندی، پیشرفت، عزت و افتخار ملت ایران در جهان از برکت خون شهدا حاصل شده و بی‌شک شهدای دانش‌آموز نقش مهمی در دفاع از کیان اسلامی داشته‌اند، افزود: همه دانش‌آموزان مانند شهدای دانش‌آموز در خط نظام، ولایت و دفاع از انقلاب اسلامی و کشور هستند و امید داریم زمینه‌ساز اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی باشند.

 

امیری با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز مازندران در 12 آذر ماه در شهرستان رامسر، خاطرنشان کرد: یادواره شهدای دانش‌آموز در راستای زنده نگهداشتن یاد، عطر و معنویت شهدا در فضای جامعه است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه شهدای دانش‌آموز سمبل شجاعت و ایثار در بین دانش‌آموزان بسیجی هستند که با افتخارآفرینی عظمت و اقتدار اسلام و انقلاب را رقم زدند تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، گامی در راستای پاسداشت ایثارگری و رشادت این دلاورمردان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه محسوب می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد