ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

35 میلیارد ریال اعتبارصرف بازسازی شبکه های فرسوده آبرسانی رامسر شد


ساری - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: 25 کیلومتر از شبکه های آبرسانی رامسر با صرف اعتبار بیش از 35 میلیارد ریال مرمت و بازسازی شد.

 

ˈمحمدتقی حسین زاده ˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه طرح های آبرسانی به دو شهر رامسر و کتالم درحال اجرا است افزود : اصلاح و زون بندی شبکه با هدف کاهش هدر رفت آب به میزان 30 لیتر درثانیه ، لوله گذاری به طول 25 کیلومتر و استاندارد سازی250 فقره انشعاب آب ازجمله اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح بازسازی شبکه های آبرسانی رامسر است.

 

وی با اشاره به اینکه نصب و استاندارد سازی 100 فقره انشعاب آب و شش نقطه اتصال شبکه در رامسر در حال انجام است ، اظهار داشت: با هدف ایجاد ذخیره مطمئن برای مقابله با کمبود آب آشامیدنی در ساعات پیک مصرف ، مکان یابی برای احداث مخزن جمع کننده بتنی 400 متر مکعبی انجام شده است که درمرحله خرید زمین قراردارد .

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران همچنین از طراحی احداث یک باب ایستگاه پمپاژ به منظور ایجاد فشار مناسب شبکه برای انتقال آب به مناطق مرتفع رامسر خبرداد و اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تکمیل این طرح ها را نیز 20 میلیارد ریال اعلام کرد.

 

حسین زاده با اشاره به ورود سالانه میلیون ها و مسافر و گردشگر به رامسر ، افزود: مردم این مناطق به ویژه در ایام تابستان با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند.

 

وی گفت: با تلاش های صورت گرفته با راه اندازی تصفیه خانه آب آشامیدنی سد میجران ، مشکل کمبود آب رامسر تا حدی رفع شده است.

 

مدیرعامل آبفای مازندران از بهره برداری طرح آبرسانی به شهر کتالم با صرف اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال خبرداد و احداث مخزن بتنی یکهزار مترمکعبی با هدف ایجاد ذخیره مطمئن برای مقابله با کمبود و قطعی آب در مواقع بحرانی و تامین فشار مناسب درساعات پیک مصرف را ازجمله اقدامات صورت گرفته همسو با اجرای این طرح عنوان کرد.

 

حسین زاده با اشاره به اینکه احداث خط انتقال خروجی و ورودی مخزن بطول هشت هزارو 500 متر در کتالم به پایان رسیده است،گفت: اتصال چهار نقطه ازشبکه های موجود به این مخزن درحال انجام است که برای تکمیل این طرح نیز یک میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد