ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

بدهی 200 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران

 


 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: میزان بدهی این دانشگاه را در حال حاضر 200 میلیارد تومان اعلام کرد.

 

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،قاسم جان‌بابایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار داشت: دانشگاه مازندران در حال تبدیل شدن به دانشگاه برتر کشور است.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی مازندران دارای 12 دانشگاه و 6 هزار دانشجو است و یک‌هزار و 400 استاد دانشگاه در عضویت هیئت علمی این دانشگاه هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه با اشاره به برنامه کشوری تبدیل شدن ایران به 9 منطقه بهداشتی درمانی گفت: در برنامه وزارت بهداشت مازندران یکی از مناطق 9 گانه بهداشتی درمانی کشور قرار می‌گیرد.

 

این مسئول در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران را ساماندهی 5 هزار نیروی قراردادی این ارگان اعلام کرد و گفت: هزینه‌های حقوق این پرسنل از طریق منابع درآمدی دانشگاه تامین می‌شود که در حال حاضر برای پرداخت حقوق پرسنل قرار دادی دانشگاه با مشکل مالی مواجه هستیم.

 

وی اضافه کرد: رایزنی برای دریافت ردیف بودجه‌ای برای پرسنل قراردادی در دستور کار است.

 

جان‌بابایی میزان بدهی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را در حال حاضر 200 میلیارد تومان اعلام کرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه دیگر مشکلات دانشگاه علوم پزشکی مازندران را مربوط به کمبود منابع در خوابگاه‌ها اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 2 هزار دانشجوی این دانشگاه از امکانات خوابگاهی استفاده می‌کنند که اعتبار اختصاصی به خوابگاه‌های دانشجویی کفاف هزینه رفت و آمد دانشگاه را نیز نمی‌کند.

 

جان‌بابایی با اشاره به فعالیت دانشگاه بین‌المللی رامسر بیان داشت: واحد بین‌المللی باید به بدنه دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد