ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

چانه زنی نماینده برای عزل و نصب آبدارچی

 

امام جمعه رامسر با انتقاد شدید از نمایندگان مجلس گفت: امروز تمام چانه زنی های اکثر نماینده ها در عزل و نصب ها از آبدارچی یک اداره گرفته تا غیره است.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا   به نقل از بلاغ ، سید جلیل مرتضوی امام جمعه رامسر با اشاره به شهادت مدرس که به روز مجلس نامگذاری شده است،بیان داشت:قانون گذارهای ما و منتخبین مردم  یادبگیرند که آنچه به نفع محرومان این ملت است گام برداشته و به وظایف خود عمل کنند.

 

وی با بیان اینکه انتظاراتی که از نمایندگان می رود در مجلس نیست،تصریح کرد:نمایندگان وظایفشان قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است که متاسفانه نمایندگان بیشتر وقت های خود را در عزل و و نصب های مدیران و امثال این چیزها صرف می کنند و این خیانت است همانطور که امام(ره) فرمودند: مجلس د رأس همه ی امور است

مرتضوی خاطر نشان کرد :شهید مدرس به ما و قانون گذارها یاد داد که به وظایف خود عمل کنند نه به سمت حاشیه بروند.

 

وی ادامه داد: امروز تمام چانه زنی های اکثر نماینده ها در عزل و نصب ها از آبدارچی یک اداره گرفته تا غیره است .

 

امام جمعه با هشدار به  کسانی که می خواهند وام دار چنین کسانی باشند گفت: کسانی که به دنبال سهم خواهی هستند و می گویند چون در ستاد فلان نماینده بودیم باید پست بگیریم این کار خلاف است.

 

وی افزود: با این وسعتی که رامسر، تنکابن و عباس آباد دارد می توان کارهای بزرگی صورت بگیرد اگر وقتمان را به بطالت و جزئیات تلف نکنیم.

 

وی گفت: با چند تن از مسئولین شهری در جلسه گردشگری که منطقه  آزاد برای رامسر پیشنهاد شده است  را پیگیر هستیم و می توانیم با یک برنامه اصولی این منطقه را نجات بدهیم.

 

امام جمعه رامسر گفت: رامسر نه وضعیت خوبی در کشاورزی دارد و نه صنعتی است اما  می توان در حوزه علمی و دانشگاهی و دیگری گردشگری به شهرستان  رسیدگی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد