ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

اردوگاه های دانش آموزی به شهرک های فرهنگی تبدیل می شوند



نوشهر - ایرنا - مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از تبدیل اردوگاه های دانش آموزی سراسر کشور به شهرک های فشرده فرهنگی خبر داد.

 

ˈمحمدابراهیم محمدیˈ درحاشیه گردهمایی روسای اردوگاه های دانش آموزی شمال غرب کشور در اردوگاه شهید میرزا کوچک خان رامسر در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون در 305 اردوگاه دانش آموزی موجود کشور سالانه 5/8 میلیون نفر روز پذیرش می شوند که با اجرای طرح جدید ، توانایی پذیرش به 5/12 میلیون نفر افزایش می یابد.

 

وی جذب و نگهداشت دانش آموزان و ارتقای ظرفیت های تربیتی را هدف اجرای تبدیل اردوگاه های دانش آموزی به شهرک های فشرده فرهنگی اعلام کرد.

 

محمدی با اشاره به فعالیت یکهزار و 206 کانون فرهنگی تربیتی در کشور گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است کانون هایی سینمایی را در سراسر کشور احیاء کنیم و کانون ها به مراکز مدیریت فراغت ضمن تحصیل و تابستانی تبدیل شوند.

 

محمدی ادامه د اد:در قالب این طرح نیز زمینه برای مهارت آموزی دانش آموزان فراهم می شود و کانون ها به مرکز مدیریت جشنواره های عمومی تبدیل خواهند شد.

 

به گفته محمدی فراورده های هنری دانش آموزان در کانون باز تولید و انبوه سازی می شوند.

 

وی با بیان آنکه اردوگاه شهید میرزا کوچک خان با زیبایی کم نظیر و زیر ساخت های بسیار مناسب مورد توجه ویژه است، گفت: از این پس در این اردوگاه اردوهای بین المللی دانش آموزی نیز برگزار خواهد شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد