ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

نیمی از روستاهای رامسر از گاز طبیعی برخوردار هستند


خبرگزاری تسنیم: فرماندار رامسر گفت: هم اکنون نیمی از روستاهای شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر ، به نقل از روابط عمومی فرمانداری رامسر، رستم زرودی از مردم این روستاها خواست تا پایان عملیات لوله گذاری صبور بوده و مشکلات ناشی از کنده کاری ها را تحمل کنند.

 

وی افزود: با مناسب شدن شرایط جوی بهسازی مناطق کنده کاری شده نیز انجام می‌شود.

 

فرماندار رامسر با اشاره به اینکه  مکاتبات برای انجام مطالعات پروژه گاز رسانی و ایستگاه تقویت گاز به منطقه جواهرده آغاز شد، تصریح کرد: 27 کیلومتر در این مسیر لوله گذاری می شود.

 

زرودی گفت: حدود 50 درصد از روستاهای رامسر به واسطه پراکندگی و کم جمعیت بودن برخی از آن‌ها ، صعب العبور بودن و صخره‌ای بودن از نعمت گاز برخوردار هستند.

 

وی افزود: با توجه به دغدغه‌ها و نگرانی‌های  مردم منطقه و پیگیری‌های انجام شده، عملیات لوله‌گذاری جهت گاز‌رسانی به 10 روستای منطقه اربه کله رامسر از یک ماه قبل آغاز شده است.

 

فرماندار رامسر تصریح کرد: با توجه به فعالیت خوب پیمانکار این پروژه، چنانچه شرایط جوی مناسب باشد پیش بینی می شود تا دو هفته آینده  کار لوله گذاری این روستاها به پایان برسد.

 

زرودی تصریح کرد: از آنجایی که در برخی از این روستاها، خطر رانش وجود داشت تیم مطالعاتی این پروژه نقاط رانشی را شناسایی کرده و اقدامات لازم جهت جلوگیری از این خطرات انجام شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد