ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

سوگواره شش گوشه عرش در رامسر برگزار می شود


رامسر - خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر از برگزاری سوگواره بزرگ شش گوشه عرش به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خبر داد.

 

محمد شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این سوگوراه با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان برگزار می شود، افزود: این برنامه با موضوعات  کربلا ، عاشورا و امام حسین (ع) و در رشته های نقاشی و طرحی ، خوشنویسی ، فیلم و عکس ، حفظ دعای زیارت عاشورا و وبلگ نویسی و .. برگزار می شود و به نفرات برتر هررشته جوایز نقدی اهدا و همه برندگان به همت امام جمعه به مشهد مقدس اعزام می شوند.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر  همچنین از برگزاری یک یادواره شهدا با سبکی متفاوت در رامسر خبر داد و گفت: این یادواره با همکاری بسیج هنرمندان و با هدف تاثیر گذاری بیشتر با سبکی نو و جوان پسند تدارک دیده شده است.

 

وی افزود: در این یادواره شهدا ، از  شاعر ، مجری ، اجرای نمایش شهید گمنام و موسیقی زنده دفاع مقدس به صورت همزمان با هماهنگی خاصی بروی سن استفاده خواهد شد و این اقدام در جهت جذب جوانان و نوجوانان برای شرکت دریادوراه های شهدا برنامه ریزی شده و پیش بینی می کنیم به دلیل متفاوت بودن سبک برگزاری و استفاده از ظرفیت های هنرمندان شهرستان رامسر با  استقبال خوبی مواجه شود.

 

شریفی اضافه کرد: تیم هنرمندان از چند ماه قبل به صورت جداگانه مشغول تمرین و آماده شدن برای اجرای این کار مشغول بوده اند.

 

 

برنامه به شکل مطلوبی بروی سن برود

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رامسر در خصوص بسیج گفت: بنا به فرموده امام راحل بسیج لشکر مخلص خداست و با ایت تعریف امام راحل می توان گفت بسیجی فقط به داشتن کارت و لباس نیست بلکه مخلصانه خدمت کردن در راه اسلام است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس در دانشکده پرستاری رامسر با مشارکت و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر در هفته بسیج از جمله برنامه های این اداره بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد