ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

گازرسانی به 10 روستای رامسر اجرایی شده است



 

رستم زرودی در گفتگو با خبرنگار مهر در رامسر افزود: با توجه به دغدغه  ها و نگرانی های  مردم منطقه اربه کله و پیگیری های انجام شده ، عملیات لوله گذاری جهت گاز رسانی به 10 روستای  منطقه اربه کله رامسر از یک ماه قبل آغاز شده است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به فعالیت خوب پیمانکار این پروژه ، چنانچه شرایط جوی مناسب باشد ، پیش بینی می شود تا دو هفته آینده  کار لوله گذاری این روستاها به پایان برسد.

 

فرماندار رامسر تصریح کرد: از آنجاییکه در برخی از این روستاها خطر رانش وجود داشت لذا ، تیم مطالعاتی این پروژه نقاط رانشی را شناسایی کرده و اقدامات لازم جهت جلوگیری از این خطرات انجام شده است.

 

زرودی از مردم این روستاها خواست تا پایان عملیات لوله گذاری صبور بوده و مشکلات ناشی از کنده کاری ها را تحمل کنند و گفت: با مناسب شدن شرایط جوی بهسازی مناطق کنده کاری شده نیز انجام می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه  مکاتبات برای انجام مطالعات پروژه گازرسانی و ایستگاه تقویت گاز  به منطقه جواهرده نیز آغاز شده، خاطر نشان کرد: 27 کیلومتر  در این مسیر لوله گذاری خواهد شد.

 

فرماندار رامسر اظهار داشت: حدود 50 درصد از روستاها ی رامسر به واسطه پراکندگی و کم جمعیت بودن برخی از آنها  ، صعب العبور بودن و صخره ای بودنشان از نعمت گاز برخوردار هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد