ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

آبرسانی به دو شهر غرب مازندران/ اصلاح شبکه های فرسوده رامسر



 

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی حسین زاده در بازدید از طرح آبرسانی غرب مازندران افزود: اصلاح و زون بندی شبکه با هدف کاهش هدر رفت آب به میزان 30 لیتر درثانیه ، لوله گذاری به طول 25 هزار متر، استانداردسازی250 فقره انشعاب آب و احداث خرپا به  منظور عبورلوله ازیک دهانه رودخانه با صرف اعتبار بالغ بر 35 میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه نصب واستاندارد سازی 100 فقره انشعاب آب و 6 نقطه اتصال شبکه در حال انجام است تصریح کرد: با هدف ایجاد ذخیره مطمئن برای مقابله با کمبود آب آشامیدنی در ساعات پیک مصرف ،  مکان یابی برای احداث مخزن جمع کننده بتنی 400 متر مکعبی انجام شده است که درمرحله خرید زمین قرار دارد.

 

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران همچنین از طراحی احداث یک باب ایستگاه پمپاژ به منظور ایجاد فشار مناسب شبکه جهت انتقال آب به مناطق مرتفع رامسر خبرداد و گفت : اعتبار مورد نیاز این پروژه ها 20 میلیارد ریال است.

 

حسین زاده با بیان اینکه دربخش آب شرب رامسر با توجه به ورود مسافران در ایام تابستان با مشکل مواجه بوده ایم اضافه کرد : با تلاش همکاران این شرکت وراه اندازی تصفیه خانه آب شرب سد میجران مشکل آب آشامیدنی این شهر برطرف شده است.

 

وی از بهره برداری طرح آبرسانی به شهر کتالم با صرف اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال خبرداد و تصریح کرد این پروژه ها شامل احداث مخزن بتنی هزار متر مکعبی به منظور ایجاد ذخیره مطمئن جهت مقابله به قطع آب درمواقع بحرانی وتامین فشار مناسب درساعات پیک مصرف بوده که به اتمام رسیده است.

 

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران با اشاره به اینکه احداث خط انتقال خروجی و ورودی مخزن به طول هشت هزار و 500 متر درکتالم به پایان رسیده، گفت: اتصال 4 نقطه از شبکه های موجود به این مخزن درحال اجرا است که برای اتمام کار یک میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد