ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

رئیس شورای بخش مرکزی رامسر و در خواست پی گیری تکمیل پروژه ی ملی آب رامسر



مصطفی مکارمی رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر با تهیه و ارسال نامه ای به نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به وضعیت نا بسامان « آب » در شهرستان رامسر شد.


جناب آقای دکتر شریعت نژاد نماینده محترم مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی


با سلام و عرض ادب و احترام


به استحضار می رساند تراژدی غم انگیز کمبود آب شرب سالم، سال هاست مردم شریف و نجیب این شهرستان ها را رنج می دهد. علی رغم تلاش ها و اقدامات خوب صورت گرفته مبنی بر احداث سد مجیران و تصفیه خانه ی آب در این شهرستان و افتتاح آن در چند ماه گذشته که با حضور معاون اول دولت وقت صورت گرفت، متأسفانه کماکان مردم مظلوم این شهرستان در اکثر مواقع با مشکل آلودگی آب بر اثر تحولات طبیعی نظیر بارندگی شدید شده و این امر موجب قطعی مکرر و بعضاً در برخی نقاط شهر و روستا قطع طولانی مدت آب می شود. با عنایت به میزان بارش باران در این شهرستان و وجود منابع آبی فراوان، نداشتن آب سالم در این شهرستان پسندیده نبوده و هیچ عقل و منطقی این تعلل و کوتاهی مسئولان استانی و کشوری را در تکمیل پروژه ی ملی احداث سد در این شهرستان، که از زمان دولت سازندگی آغاز گردیده را برنمی تابد.


جناب آقای شریعت نژاد


از جناب عالی به عنوان نماینده قانونی مردم منطقه، انتظار می رود درخواست عاجزانه و استمداد دردمندانه موکلین خویش را به استحضار مسئولان عالی رتبه کشوری و استانی رسانده تا برای رفع این مشکل چندین ساله چاره اندیشی و دستورات لازمه را صادر نمایند. باشد که انشااله با پی گیری های مجدّانه آن جناب شاهد تحقق خواسته ی به حق مردم این سامان باشیم.


با تشکر و سپاس - مصطفی مکارمی رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی رامسر

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد