ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

برگزاری یادواره ی شهدای لیماک و راجوب در شهرستان رامسر


برگزاری یاد و خاطره شهدای لیماک و راجوب باحضور مسئولین شهرستان ، دهیاران ، خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و مدعوین و با همکاری اعضای ستاد برگزارکننده و مسئولین پایگاه مقاومت و بنیاد شهید در تالار پذیرایی ذوقی واقع در خیابان میرزاکوچک خان (هریس) رامسر برگزار شد.


 شروع مراسم با تلاوت قرآن و ترنم سرود جمهوری اسلامی و مداحی خلعتبری سپس سید جلیل مرتضوی امام جمعه شهرستان رامسر گفت: امروز گرامی داشت هفت شهید والامقام روستای ولایت مدار لیماک و راجوب برگزار شد که واقعاً این حضور نشانه ی عشق و علاقه به شهدا ، شهادت  و ائمه عصمت و طهارت است. شهادتی که به همه ما درس ایستادگی و صبوری و دلداری داده است.


 وی افزود: از همه عزیزان و دست اندرکاران این برنامه که درواقع زحمات فراوانی کشیدند تشکر و قدردانی می کنم.


 مرتضوی افزود خداوند در قرآن بندگان خود را به دو دسته تقسیم می کند. گروه اول خاسرین یعنی زیانکاران و گروه دوم رابعین هستند مانند شهدا که از عمرشان سود بردند و در پیشگاه خداوند رابع و سودمند هستند.


امام جمعه افزود : این هفت شهیدی که نامشان می درخشد مقام و منزلت آن ها از همه مقام هایی که شماها مدنظرتان است فزونی دارد و جزء کسانی هستند که از عمرشان سود برده و سودی که رویش نمی توان قیمت گذاشت و اینان در پیشگاه خدا رابع هستند و سودمند.


 مرتضوی افزود: اگر امروز ایران عزیز پرچمدار کربلای حسین است باید مثل اسلم غلام امام حسین زمان باشیم. او جانش را داد و ما باید با عمل مان در خدمت حسین بن علی و یاران حسین و عزای سیدالشهدا باشیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد