ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

محمد باقر پروانه با 30 عنوان قهرمانی در جودو

رضا بخشعلی پور خبرنگار ساحل دریا :



محمد باقر پروانه به  سال 1362 در رامسر به دنیا آمد.دوران ابتدایی خود را در دبستان مهدیه راهنمایی را درمدرسه ی راهنمائی فرید و متوسطه را دردبیرسان امام خمینی گذراند

.

وی دارای مدرک فوق دیپلم رشته تربیت بدنی از دانشگاه تهران است

.

14 سال است که در رشته جودو به فعالیت می پردازد.دارای بیش از سی عنوان قهرمانی در مسابقات استانی و کشوری است.کمربند دان 2 جودو و مدرک مربیگری درجه 3 ملی را دارد

.

چطور شد وارد رشته جودو شدید؟


در دوره ی نوجوانی در ابتدا در رشته کشتی به فعالیت می پرداختم که با دیدن تمرینات جودو که در ساعت بعدی از تمرین ما برگذار می شد به این رشته علاقه مند شدم

.

اولین مربیانت چه کسانی بوده اند؟


استاد حسن فیلی بوده است ک جا دارد از زحمات فراوان ایشان تشکر ویژه ای داشته باشم

.

اولین مسابقه ای که شرکت نموده ای؟


سال 1379  بود که درمسابقات بسیج استانی ، مقام سوم را کسب کردم

.

مهمترین مسابقه ای که شرکت کردی؟


مسابقات کارگران کشوری که همین امسال برگزار شد و مقام دوم را به دست آوردم

.

چه آرزوهایی در زمینه ورزشی داشتی که به آن نرسیدی؟


آرزو داشتم که در مسابقات آسیایی و حتی جهانی شرکت کنم اما به دلیل عدم حمایت مالی و معنوی مسوولان به آن نرسیدم

.

تلخ ترین و شیرین ترین خاطره ی ورزشی؟


شیرین ترین خاطره ام برای امسال است که در مسابقات استانی به مقام قهرمانی رسیدم و به مسابقات کشوری که در مشهد برگزار می شد انتخاب شدم و به پابوس امام رضا رفتم.


تلخ ترین ان هم مسلبقات استانی سال 1384 بود که در فینال بخاطر غرور بی جا بازی را باختم و به مقام دوم رسیدم

.

حرف پایانی؟

.

از مسئولان انتظار حمایت از ورزش رامسر را دارم.رشته جودو از نبود بودجه رنج میبرد و بنده تمام مسابقات کشوری را با هزینه شخصی شرکت نموده ام.امسال در سه رقابت استانی مقام کسب کره ام که مسئولان کوچکترین تجلیلی از من نکرده اند. در اخر از همسرم تشکر ویژه ای دارم که با حمایت های خود باث پیشرفتم شده است

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد