ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

تقاضای تغییرات فوری و گسترده در محور پل نسارود تا اول باغ ملی

 

محمد حسین شعشعانی خبرنگار ساحل دریا - مظاهر باقرسلیمی شهردار کتالم و سادات شهر در یک گفت و گوی اختصاصی درخصوص محور حدفاصل ورودی پل نسارود تا اول باغ ملی گفت: محور حدفاصل ورودی پل نسارود تا اول ورودی باغ ملی به طول 5 کیلومتر مربع برابر طرح تفضیلی در داخل محدوده شهر کتالم و سادات شهر قرار گرفته است.


 وی افزود: این محور در بحث چهاربانده کردن توسعه راه های کشور حدود 2 سال پیش با نواقصات زیادی به اتمام رسیده و در بعضی از قسمت های آن تملک مسیر تاکنون انجام نشده و ما نیز تاکنون با مکاتبات متعدد نتوانستیم بعضی از تملک های این مسیر را بدست بیاوریم.


 باقرسلیمی در بخش دیگری از سخنانش افزود تاکنون این مسیر به علت عدم روشنایی تصادفات زیادی صورت گرفته که بعضی تصادفات منجر به مرگ شده است.


وی ادامه داد :  در بخش روشنایی مسیر عل رغم پیگیری لازم از طریق فرمانداری و شورای شهر اداره راه و شهرسازی تاکنون اقداماتی برای انجام این کار نکرده است.


شهردار با توجه به مکاتبات و اقدامات لازم در این بخش گفت: ما از مسئولین استانی و شهرستانی انتظار داریم همانند شهرهای هم جوار استان مازندران این مسیر را که محدوده ی جغرافیایی و مدخل ورودی شهر ما است به ما تحویل دهند تا بتوانیم با احداث مبلمان شهری، فضای سبز و روشنایی آن باعث توسعه و پیشرفت شهر شویم.


باقرسلیمی با اشاره به این که شهر کتالم و سادات شهر در حاشیه خیابان اصلی قرار گرفته گفت: با تحویل این مسیر می توانیم با ساخت و سازهای جدید مسیر هدایت ، رونق اقتصادی و جذب سرمایه گذار خصوصی و توریست را افزایش دهیم.


وی یکی از مشکلات عمده ی شهر کتالم و سادات شهر را در حاشیه ی مسیر اصلی قرار گرفتن دانست و گفت: امیدواریم هرچه زودتر با تحویل این مسیر و یا تخصیص اعتبار استانی بتوانیم در بخش مبلمان شهری، فضای سبز و روشنایی آن در مدت زمان کوتاه به نتایج مطلوب برسیم.


باقرسلیمی در مورد احداث دو میدان در اول ورودی دو شهر کتالم و سادات شهر گفت: این مهم از انتظارات ما و مردم فهیم این دو شهر است . احداث این دو میدان نیاز به دو باند کند رو دارد زیرا با توجه به چهار باند فعلی ، احداث میدان مناسب نیست و نیاز به افزایش دو باند دیگر در این مسیر دارد . برای اجرای این کار در ابتدا بایستی تملک هایی در اطراف میدان صورت گیرد و سپس با برنامه ریزی و اعتبار لازم و موافقت اداره راه و شهرسازی بتوانیم عملیات را اجرائی نمائیم

.

در ادامه محمد شمس رئیس شورای اسلامی شهر کتالم و سادات شهر گفت: با توجه به این که محور اصلی محدوده ی جغرافیایی این شهر از اول باغ ملی تا پل نسارود حدود 5 کیلومتر می باشد یک محور پرتردد و شاهراه اصلی دو شهرستان و دو استان است تا امروز در دست اداره راه و شهرسازی بوده و هیچ گونه خدماتی از لحاظ روشنایی و فضای سبز انجام نشده است

.

 وی افزود شورای شهر دوره چهارم از بدو ورود به شورا طی مکاتباتی با راه وشهرسازی توانسته قول مساعد بگیرد که در آینده نزدیک این محور را تحویل شهرداری دهند تا بتواند نسبت به روشنایی و فضای سبز آن اقداماتی را بعمل آورد

.

محمد شمس برای احداث دو میدان در ورودی های دو شهر که نقش بسزایی در توسعه شهر دارند گفت : با شاره به عدم برنامه ریزی درسال های گذشته و با احداث هتل در ضلع جنوبی و احداث مجتمع دادگستری در ضلع شمالی دوراهی کتالم ؛  امکان ساخت میدان وجود ندارد لذا در صورت توافق مدیریت مجتمع دادگستری و مدیریت هتل و پلیس راهور و اداره راه و شهرسازی می توان میدان را تعبیه کرد

.

وی افزود :  در صورتی که این توافق صورت نپذیرفت همانند شهرهای همجوار استان ها با احداث پل زیرگذر یا روگذر و روان سازی ساخت و ساز در این محور می توان شهر را گسترش داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد