ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

یادواره 1710 شهید دانش‌آموز مازندران‌ برگزار می‌شود



 

مسئول بسیج دانش‌آموزی مازندران از برگزاری یادواره یک‌هزار و 710 شهید دانش‌آموز مازندرانی به میزبانی شهرستان رامسر خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، عباس حسین‌زاده در جلسه ستاد برگزاری این یادواره در جمع مسئولان بسیج دانش‌آموزی شهرهای مازندران در مصلی رامسر افزود: یادواره بزرگداشت یک‌هزار و 710 شهید دانش‌آموز مازندران 12 آذر سا‌‌‌ل‌جاری در مصلی جوادالائمه (ع) رامسر برگزار می‌شود.

 

حسین‌زاده‌ با اعلام اینکه اگر از حق نگذریم این شهدای دانش‌آموز با سن کمی که داشتند تاثیر عمیقی بر جنگ گذاشتند، اظهار داشت: در این یادواره باید نقش دانش‌آموزان برجسته شده و به خوبی نشان داده شود و باید تمام مراحل این یادواره توسط دانش‌آموزان اجرا شود.

 

این مسئول با اعلام اینکه 41 درصد شهدای کشور را شهدای دانش‌آموز تشکیل می‌دهند،تاکید کرد: این شهدا سن‌شان بین 12 تا 16 سال بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و 710 شهید دانش‌آموز مازندرانی که درس مقاومت و ایثار به ما دادند هم‌اکنون الگوی دانش‌آموزان هستند،گفت: در کلاس‌های درس، وفای به عهد این شهیدان دانش‌آموز را مشق می‌کنند.

 

 امام جمعه رامسر نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اگر مسئولان زمان و هزینه برای یادواره‌های شهدا می‌گذارند قطعا اجرشان را شهدا می‌گیرند، افزود: شهدا ناظر اعمال و رفتار ما هستند و امیدواریم که این یادوار‌ه‌ها مورد پسند این شهدا که جان‌شان را در راه حق و دفاع از میهن فدا کردند، راضی و خشنود باشند.

 

به گزارش فارس،یادواره‌ شهدای دانش‌آموزان مازندران با محوریت شهرستان رامسر برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد