ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

کانون پرورش فکری مازندران ‌به عنوان 5 استان برتر ‌کتابخوان‌ کشور‌ شد‌



 

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: ‌کانون پرورش فکری مازندران در ترویج فرهنگ کتابخوانی جزو پنج استان موفق در‌ کشور شناخته شد‌.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری مازندران، برگزیدگان طرح توسعه کتابخوانی کانون پرورش فکری مازندران تقدیر شدند.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران در این مراسم با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، به نقش مطالعه به عنوان یکی از رویکردهای مهم در دین مبین اسلام اشاره کرد.

 

قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به اهمیت کتاب و مطالعه در توسعه، رشد فکری و فرهنگی انسان‌ها و جوامع، از کتاب آسمانی قرآن به عنوان مهم‌ترین کتاب هدایتگر بشری یاد کرد.

 

عزیززاده گرجی نقش مسئولان فرهنگی را در بسترسازی و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی بسیار حایز اهمیت دانست و بر دقت نظر و برنامه‌سازی در خصوص ترویج و گسترش این فرهنگ تاکید کرد.

 

این مسئول فرهنگی از جایگاه خانواده به عنوان مهمترین رویکرد در امر نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه نام برد و تصریح کرد: خانواده موثرترین جایگاه را برای سمت و سودهی کودک و نوجوان به امر مطالعه ایفا می‌کند که در این خصوص باید با آموزش‌های همه جانبه به خانواده‌ها به رشد کیفی و کمی برای توفیق فرهنگ مطالعه دست یابیم.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با اظهار اینکه این کانون برای توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی دستاوردهای خوبی را داشته است، گفت: در این خصوص به عنوان یکی از پنج استان موفق در عرصه توسعه کتابخوانی کشور شناخته شدیم.

 

به گزارش فارس، در این مراسم از اعضای برتر کتابخوان استان، مربیان برتر در طرح توسعه کتابخوانی مازندران، مربیان ارایه دهنده طرح‌های کتابخوانی، مرکز برتر در حوزه کتابخوانی برتر و همچنین مرکز برتر در طرح پالایش کتاب تقدیر شد.

 

در بخش اعضای کتابخوان برتر استان سجاد خواجوی از مرکز فرهنگی و هنری گلوگاه، سیده زهرا هاشمی از مرکز سیمرغ، امیرحسین ابراهیمی از مرکز کتالم، محراب قدمی از مرکز سیمرغ، زهرا محمدی از مرکز بهشهر و مبینا اسماعیلی از کتابخانه پستی استان به عنوان برترین‌ها مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

در بخش مربیان برگزیده در طرح توسعه کتابخوانی نیز ایمانه رجبی از مرکز فرهنگی و هنری گلوگاه و مقداد آبرنج از مرکز دلگشا تقدیر شدند.

 

در بخش مرکز برگزیده در طرح توسعه کتابخوانی مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری سیمرغ نیز تقدیر شد.

 

بخش دیگری که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت اختصاص به طرح‌های برتر استان داشت که در این خصوص تابان فرزانه‌پور از مرکز فرهنگی و هنری تنکابن، فاطمه احسانی از مرکز شماره سه ساری و محمود رحمانی از مرکز سیمرغ مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری دلگشا نیز به عنوان مرکز برگزیده در طرح پالایش کتاب شناخته شد و نیز در بخش وبلاگ کتابخوانی از فاطمه نعمتی از مرکز رامسر به عنوان مسئول وبلاگ کتابخوانی استان و رقیه رضایی از مرکز نشتارود به جهت انعکاس فعال طرح‌های برتر کتابخوانی در وبلاگ کتابخوانی استان تقدیر شد.

 

بخش دیگر تقدیرشدگان این مراسم به دو برگزیده گزارمان‌نویسی در سطح کشور اختصاص داشت که از ام لیلا رضایی مرکز جویبار و نرگس سیدی از مرکز تنکابن به عنوان برگزیده گزارمان‌نویسی در سطح کشور در سال‌های 89 و 90 با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد