ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

زنگ هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس رامسر نواخته شد.


 


 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از رامسر، همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، زنگ مطالعه در مدرسه نمونه دولتی فاطمیه رامسر نواخته شد.

 

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رامسر دلیل نواختن زنگ مطالعه را برای دانش‌آموزان بیان کرد و گفت: اهمیت کتاب و کتابخوانی بر کسی پوشیده نیست.

 

وی با بیان اینکه 25 آبان تا دوم آذر هفته کتاب و کتابخوانی است، اظهار داشت: هر چیزی باید جایگاه خود را داشته باشد و این خانواده‌ها هستند که می‌توانند نقش بارزی را برای کتابخوان کردن کودکان‌شان ایفا کنند.

 

سلمان طالشی با اعلام اینکه فرهنگ مطالعه باید از والدین به کودکان انتقال یابد،خاطر نشان کرد: اگر پدر و مادر به کتاب خواندن مشغول باشند کودکان هم با دیدن آنها راغب به مطالعه می‌شوند.

 

سرپرست اداره کتابخانه‌های رامسر تاکید کرد: باید عادت کتاب خواندن ایجاد شود.

 

برزگر رابط فرهنگی کتابخانه‌های عمومی شهرستان رامسر در حاشیه آیین زنگ مطالعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رامسر گفت: به منظور ترویج فرهنگ مطالعه،نواختن زنگ مطالعه در یکی از مدارس رامسر صورت گرفته است.

 

معصومه فتوک ابراز داشت: امید است که دانش‌آموزان به همراه معلمان و والدین،با شرکت گسترده در فعالیت‌های کتابخوانی با عضویت از ترویج مطالعه حمایت کنند.

 

وی خاطر کرد: هدف از اجرای طرح نواختن زنگ مطالعه در افزایش سرانه مطالعه در کشور بسیار مفید است.

 

برزگر تصریح کرد: عضویت رایگان،برگزاری همایش کتاب و کتابخوانی،نمایشگاه کتاب و تقدیر از برگزیدگان در مسابقات کتابخانه‌های رامسر از جمله فعالیت کتابخانه‌های رامسر در هفته کتاب و کتابخوانی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد