ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

شهدا مظهر هویت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند



 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، غلامحسن تسخیری مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان رامسر چهارشنبه شب در مراسم یادواره دو شهید گمنام چابکسر شهرستان رودسر که در محل پارک شهید انصاری این شهر برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: این حضور مردم یک پیام بسیار مهم و ارزشمند دارد و آن این است که مردم پای ارزش های انقلاب ، نظام و شهدا ایستاده اند.

 

وی ادامه داد: مردم راه شهدا را که نشات گرفته از راه امام حسین (ع) است ، با قدرت و قوت ادامه می دهند.

 

وی با بیان اینکه شهدا چشم و چراغ این انقلاب و نظام هستند، اظهار کرد: مادامیکه این فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد، روز به روز بر پویایی و بالندگی نظام افزوده می شود و این متاثر از ایثارگری ها و جانفشانی های شهدای ماست.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان رامسر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این مطلب که دشمنان انقلاب و نظام از طرق مختلف در صدد ضربه زدن به این انقلاب و نظام هستند، اظهار کرد: تاسی از ولایت فقیه تنها راه درامان ماندن این انقلاب از آسیب ها و مشکلات است.

 

وی ادامه داد: راهی که شهدا از آن تبعیت کردند و ما نیز باید با تمام وجود از ولایت فقیه دفاع کنیم تا نظام خود را از خطرات و آسیب ها مصون نگه داریم.

 

محمود کشاورز امام جمعه چابکسر نیز در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران متاثر از فرهنگ عظیم عاشورا است، گفت: این ایثارگری ها و شهادت طلبی ملت ما از فرهنگ عاشورا نشات گرفته است.

 

کشاورز بیان داشت: شهدا با نثار خون پاک خود انقلاب و نظام ما را تثبیت کردند و ما هم باید با تمام وجود راه آنان را ادامه دهیم.

 

وی حضور این همه هیات عزاداری در اربعین شهدای گمنام چابکسر را نشان از عمق ارادت آنان به شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: این حضور نشان می دهد که مردم ایران ارادت زیادی به شهدا که وارثان حقیقی انقلاب و نظام هستند، دارند و راه آنان را همواره ادامه می دهند.

 

کشاورز با تاکید بر این مطلب که شهدا در اوج معنویت و عظمت قرار دارند، بیان داشت: همین فرهنگ امروز قدرت های مستکبر و زورگو را به زانو در آورده است.

 

گزارش خبرنگار ایرنا حاکیست بیش از 10 هیات عزاداری در قالب زنجیرزنی و سینه زنی با حضور در محل مراسم ، ارادت خود را به شهدا نشان دادند و با آنان تجدید بیعت بستند تا راه آنان را که راه امام حسین (ع) است، ادامه دهند.

 

در این مراسم بخشدار و جمع دیگری از مسئولان ، خانواده های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

 

بخش چابکسر در یکصد کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد