ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

جلوگیری از تغییر کاربری هفت هزار مترمربع از اراضی کشاورزی رامسر


مدیرجهاد کشاورزی رامسر گفت: در مهر ماه سال جاری 9 فقره پرونده تشکیل و از تغییر کاربری هفت هزار و 50 مترمربع از اراضی زراعی و باغی در شهرستان جلوگیری شد.

 

هادی پادام در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: از سوی واحد امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رامسر در مهرماه سال جاری تعداد دو فقره پرونده به مساحت 993 مترمربع جهت طرح در کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری در این شهرستان تنظیم شد.

 

پادام مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامسر در ادامه، از صدور سه فقره مجوز مسکونی تک واحدی خروج دام به مساحت 885 متر مربع، تنظیم یک فقره پرونده واگذاری اراضی دولتی منابع طبیعی به مساحت 120 هزار مترمربع، طرح 9 فقره پرونده در محاکم قضایی، پنج فقره صدور احکام له مدیریت و 2 فقره احکام علیه مدیریت و صدور 10 فقره مجوز نقل و انتقال و تفکیک اراضی و ... در این شهرستان خبر داد.

 

وی افزود: پاسخ به 33 مورد پاسخ استعلامات ادارات مختلف، شرکت در دو جلسه کمیسیون ماده 56 قانون ماده واحده، شرکت در دو جلسه کمیته و کمیسیون ماده مستقر در شهرداری و استانداری، شرکت در جلسه بنیاد مسکن در خصوص طرح هادی روستا، تشکیل 3 جلسه کمیسیون ارزیابی، نظارت بر 3 مورد اراضی واگذاری موضوع ماده 32 - 31 را بمساحت 6500 متر مربع و ... از جمله فعالیت های دیگر این مدیریت در بخش امور اراضی در مهر ماه سالجاری عنوان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد