ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

اولین نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر رامسر و اتحادیه تاکسیرانی و سازمان حمل و نقل


   

 

 

 نخستین نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر رامسر و اتحادیه تاکسیرانی و همچنین مسئول امور حمل و نقل عمومی شهرداری رامسر با محوریت بررسی مشکلات امور حمل و نقل شهری برگزار شد .

 

هادی حلاجیان رئیس شورای اسلامی شهر رامسر در این خصوص اظهار داشت : باتوجه به نارضایتی رانندگان خودروهای ون تاکسیرانی مبنی بر نداشتن ایستگاه ثابت و همچنین بروز برخی مشکلات در خصوص تاکسی های بی سیم این نشست برگزار شد .

 

وی افزود : در حال حاضر رامسر دارای 35 دشتگاه ون تاکسی است که 15 دستگاه از این خودروها بصورت گردشی کار می کردند و ایستگاه ثابت نداشتند ؛ لذا برای رفع این مشکل مقرر شد تا ون هایی که در محلات مستقر بودند ، مجددا در همان محله ها استقرار یابند و ساماندهی شوند .

 

حلاجیان اضافه کرد : در این جلسه مشکلات ترافیکی فاصله بین دو پل صفارود نیز بررسی شد و همچنین از سوی اتحادیه تاکسیرانی پیشنهاد شد تا برای رفع ترافیک در روز بازار سنتی رامسر ، خط ویژه تاکسی از شهرداری تا بازار فعال شود .

 

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر در ادامه گفت : در این جلسه مقرر شد تا مسیرهای میدان امام ( ره ) تا کمربندی فاز 2 و چهارراه بسیج تاکسی های ون برای جابجایی مسافر حضور داشته باشند .

 

وی گفت : مسیر چهارراه بسیج تا باغ ملی نیز از جمله مباحث مطرح شده بود که حمل و نقل عمومی در آن کمرنگ صورت می گرفت و در این جلسه مقرر شد تا در این مسیر نیز تاکسی ها فعال شوند .

 

در پایان مقرر شد جلسه منظم ماهانه بین سازمان حمل و نقل همگانی شهری ، اتحادیه تاکسیرانی و اعضای محترم شورا برگزار و مشکلات حمل و نقل شهری بررسی و برای حل مشکلات اقدام شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد