ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

ماجراجویی 2 پسر عمو در دریای تاریک



ماجرا‌جویی دو پسر جوان در سفر دریایی خطرناک در ساحل مازندران حادثه تلخی را کلید زد.این دو پسر عمو در حالی‌که سوار یک قایق موتوری بزرگ سعی داشتند سفر دریایی میان بندر انزلی تا رامسر را به انجام برسانند در میانه راه گرفتار رخدادی هولناک شدند.

 

 عرش نیوز:ساعت 5 عصر روز چهارشنبه 8 آبان این دو پسرعمو در حالی‌که سه ساعت از آغاز سفر دریایی‌شان می‌گذشت و با پیمودن بیش از 150 کیلومتر در آب‌های ساحلی وقتی در سواحل حسن سرای شهر رودسر در شرق استان گیلان بودند،ابتدا تلفن همراهشان از دسترس خارج و بعد از مدت زمان کوتاهی خاموش شد.

 

«مجید» مرد جوانی که صاحب و خریدار قایق موتوری است وقتی پس از تلاش بسیار نتوانست با دو کارگر بخش‌های مختلف تله کابین رامسر ارتباط تلفنی برقرار کند احساس کرد باید حادثه ناگواری رخ داده باشد و خیلی زود در تماس با هلال احمر و نیرو‌های امداد و نجات ساحلی خواستار بررسی ماجرا شد.

 

وی در ادامه با مأموران پلیس تماس گرفته و در این باره خواستار اقدامات لازم شد تا شاید بتوانند سرنخی از دو کارگر جوان به‌دست آورند.

 

بر اساس ادعاهای این مرد که قسمتی از مجموعه تله کابین رامسر را برای جت اسکی سواری و جابه‌جایی گردشگران با قایق موتوری اجاره کرده است روز پیش از حادثه یک قایق موتوری قدرتمند را از شهر بندر انزلی خریداری کرده بود تا برای اجاره به مسافران به محل تله کابین رامسر منتقل کند.

 

این مرد گفت: یکی از کارگرانم به‌نام سجاد 20 ساله که مدت دوسالی است نزد من کار می‌کند خواست تا اجازه دهم وی به همراه پسر عمویش مصطفی که وی نیز از کارگران تله کابین بود از راه دریایی قایق را به رامسر انتقال دهند.

 

وی در ادامه گفت: با وجود این‌که من اصرار داشتم قایق را با کامیون به رامسر ببریم اما سجاد خواست تا اجازه دهم وی و پسر عمویش این سفر دریایی را داشته باشند.سرانجام پذیرفتم. آن دو بر اساس تماس تلفنی که با هم داشتیم ساعت 2 به سمت رامسر حرکت کردند. تا ساعت 5 که تماس ما برقرار بود آنها در منطقه رودسر بودند. باز هم به خاطر تاریکی هوا خواستم بقیه راه قایق را با یدک‌کش بیاورند اما سجاد گفت اتفاقی نمی‌افتد و تا ساعتی دیگر در رامسر خواهند بود.

 

وقتی بار دیگر تماس گرفتم در کمال تعجب متوجه شدم تلفن قطع شده و ارتباط برقرار نمی‌شود. ابتدا تصور کردم ممکن است تلفن همراهشان آنتن ندهد اما با گذشت مدتی وقتی دیدم این وضعیت ادامه پیدا کرد احساس کردم باید حادثه ناگواری رخ داده باشد و مسئولان را در جریان قرار دادم.

 

با این ادعا‌ها اکیپ‌هایی از قایق‌های گشت ساحلی در سواحل رودسر عملیات تجسس گسترده‌ای را آغاز کردند اما به خاطر تاریکی هوا عملیات با سختی همراه بود تا این‌که با روشن شدن هوا عملیات هوایی با بهره‌گیری از بالگرد‌های امدادرسان نیز ادامه یافته و آنان با تهیه عکس‌های هوایی از دریا و سواحل اطراف محل حدودی حادثه سعی در شناسایی سریع‌تر محل ناپدید شدن دو جوان قایق سوار داشتند.

 

ساعاتی بعد تکه‌هایی از لباس و بدنه خرد شده قایق در حوالی منطقه حسن سرای رودسر پیدا شد و این احتمال قوت گرفت که قایق دو جوان ناپدید شده شب هنگام در حالی‌که با سرعت به سمت رامسر در حرکت بوده با پره ماهی صیادان برخورد داشته و باعث واژگونی سرنشینان و تخریب قایق شده است.

 

 این فرضیه هنگامی قوت گرفت که ساعاتی بعد پیکر بی‌جان یکی از دو جوان گمشده به‌نام مصطفی در حالی‌که به پره‌های ماهی صیادان در منطقه حسن سرا گیر کرده بود، پیدا شد.لحظاتی بعد باک بنزین و صندلی قایق گمشده نیز در همان حوالی به دست آمد و این در حالی بود که هنوز هیچ ردی از سجاد، سرنشین دیگر قایق به‌دست نیامده است و تجسس‌ها برای پیدا کردن ردی از وی ادامه دارد.

 

گفته می‌شود سجاد مدتی قبل نیز در اقدامی مشابه یک قایق موتوری را از منطقه چمخاله در استان گیلان به رامسر منتقل کرده بود و در بخشی از تله کابین رامسر نیز به‌عنوان کارگر اجاره دهنده قایق و جت اسکی مشغول به‌کار بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد