ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

نماینده مجلس خواستارشتاب بخشی روندساخت پایانه عرضه گل وگیاه عباس آبادشد


 

ˈشمس الله شریعت نژادˈ نماینده مردم شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه روند عملیات اجرای این پایانه پیشرفت مطلوبی ندارد که باید متولیان امر موانع و مشکلات فراروی عملیات ساخت آن را شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی کنند.

 

وی با انتقاد از کندی روند عملیات ساخت این پایانه اظهارداشت : این طرح از طرح های مصوب سفرهای استانی دولت است و اگر سرمایه گذار آن تسهیلاتی نیز دریافت کرده است باید برای ساخت این پروژه هزینه کند.

 

نماینده مردم شهرستان های تنکابن، رامسر و عباس آباد با بیان این که بیشترین مقدار گل و گیاهان زینتی مازندران در این شهرستان تولید می شود، گفت: با اجرای این طرح اقتصاد منطقه در این بخش متحول و فضای لازم برای اشتغال واحدهای کوچک تولیدی نیز فراهم خواهد شد.

 

پایانه گل و گیاه عباس آباد در زمینی به مساحت حدود 200 هزار متر مربع و زیربنای 56 هزار متر مربع با 130 میلیارد تومان اعتبار در منطقه ˈاسب چین ˈدرحال احداث است.

 

گفته می شود این طرح حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

این پایانه دارای امکاناتی شامل سه تالار نمایشگاه دایم گل و گیاه، کارخانه تولید نهالچه های گل و گیاه، سردخانه با ظرفیت60 هزار تن، بازار بورس گل و گیاه، دانشگاه، بانک، گمرک ، اداره استاندارد، قرنطینه گل و گیاه، مرکز بذر و نهال، تالار حراج، مرکز تخلیه و بارگیری و دسته بندی(sorting)، اتاق بازرگانی، دفاتر اداری دولتی،هشت هزار متر مربع فضای گلخانه ای، هتل و مرکز تفریحی و گردشگری با پیست اسب سواری و سامان دهی چشمه ای برای جذب گردشگر است.

 

استان مازندران در زمینه تولید گل و گیاه زینتی مقام اول کشور را دارد و حدود چهار هزار و 700 پرورش دهنده گل و گیاه در این استان فعالیت دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد