ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

صدرنشینی نکا و تنکابن در لیگ دسته اول فوتسال مازندران

به گزارش فارس، تا پایان هفته سوم این مسابقات در گروه شرق شاهین نکا، نگین سبز شیرگاه و پرسپولیس دارابکلا با 6 امتیاز به خاطر تفاضل گل اول تا سوم هستند و در گروه غرب این رقابت‌ها نیز آذربایجان تنکابن با هفت امتیاز در رده نخست و کوشکسرا نوشهر و خلعتبری رامسر با 6 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند


 

تیم‌های فوتسال شاهین نکا و آذربایجان تنکابن با برتری مقابل حریفان در صدر جدول گروه شرق و غرب فوتسال لیگ دسته اول مازندران قرار گرفتند.

 

 به گزارش فارس از شهرستان ساری، در هفته سوم لیگ دسته یک مازندران در گروه شرق تیم قلعه پایان گلوگاه مقابل مهمان خود بانک آینده ساری هفت بر چهار پیروز شد و پرسپولیس داربکلا با یک گل مغلوب میزبان خود کانون مهندسان قائمشهر شد.

 

در دیگر مسابقات نگین سبز شیرگاه در یک بازی پرگل هفت بر صفر شهدای اسلام آباد را برد و شاهین نکا نیز هشت بر سه مهمان خود کوا بهشهر را شکست داد.

 

در بازی‌های گروه غرب نیز تیم صدرنشین آذربایجان تنکابن پنج بر دو عباسا نور را برد و طاها تنکابن نیز چهار بر دو تله کابین رامسر را شکست داد.

 

همچنین دانشگاه مازندران سه بر دو از میزبان خود کوشکسرا نوشهر شکست خورد و خلعتبری رامسر نیز سه بر دو از سد هلستان نوشهر گذشت.

 


.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد