ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

شمس الله شریعت نژاد در جشن آیینی « تیرماه سینزه » در رامسر 3



شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در جشن آیینی « تیرماه سینزه  » در رامسر گفت : این جشن که با این استقبال بی نظیر همراه است ، بیانگر  آن است که پیا م تاریخی  بسیار ارزشمندی در دل خود دارد و جا دارد از همه کسانی به هویت تاریخ و فرهنگ منطقه خود توجه دارند ، قدردانی  کنم.

 

وی افزود : ملتی که به میراث گذشته خود توجه داشته و به آن احترام می گذارد ، و آنان هم که در این راه از حمایت مادی و معنوی دریغ نمی ورزند  ، کسانی هستند  که حافظ ایران عزیز  با همه داشته ای غنی اش هستند .

 

شناسایی آیین های کهن

 

شریعت نژاد اضافه کرد : شناسایی و احیای این آیین های کهن  موجبات از بین رفتن غم و اندوه شده و شادی و نشاط را برای مردم به ارمغان می آورد.

 

وی اظهار داشت: نکته اینجاست که ما به سمت غم و اندوه بیشتر پیش رفتیم و مراسم شادی آفرین که ریشه در هویت و تاریخ و آداب  گذشتگانمان دارد را فراموش کردیم ، در حالی که که علم امروز ثابت کرده است که خنده درمانی ، داروی بسیاری از بیماری هاست و در عصر بیماری افسردگی ، ایین ها و اعیاد شاد ما بهترین فرصت برای شاد نگه داشتن فضای جامعه محسوب می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد