ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

به دلیل مشکلات اداری و اینکه فساد اداری در کشور بیداد می کند، ما مشکلات فراوانی در سطح ادارات داریم


 

عباس آباد - خبرگزاری مهر: نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس با اشاره به گردشگری بودن استان گفت: جت اسکی و توسعه آن فرهنگی در مسیر گردشگری استان شده است و کار زیادی در این بخش نشده است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، شمس الله شریعت نژاد بعد از ظهر شنبه در جلسه تودیع و معارفه فرماندار عباس آباد گفت: چرا شهرستان مانند عباس آباد که چهار سال از شهرستان شدنش می گذرد یک سالن اجتماعات درستی ندارد.

 

وی یادآورشد: ما برای ارتقای سطح کیفی شهرستان و پذیرایی از مسافران، در بحث گردشگری چه کرده ایم و نخستین موضوعی که باید در پایان کار بررسی کنیم حکم رضایت حضرت حق از عملکرد است.

 

وی تصریح کرد: از امیر حسینی جو فرماندار جدید عباس با توجه به استعداد و توانایی وی توقع دارم که در پایان دوره مسئولیتشان موجب ارتقا شهرستان و افزایش رضایت مردم از ایشان شوند.

 

شریعت نژاد اظهار داشت: امروزه روابط خوبی بین مسئولان ارشد کشور در سطح روابط بین المللی وجود دارد .

 

وی عنوان کرد: در تمام جهان، دولتها از درامد حاصله از مردم تحت عنوان مالیات کشور را اداره می کنند ولی در کشور ما مردم دست به سوی دولت دراز کرده و این نگاه باید تغیر یابد و باید مردم را توانمند کنیم.

 

شریعت نژاد افزود: بخش خصوصی باید مطابق با اصل 44 قانون اساسی توسعه یابد و آیا توانستیم اصل 4 را به درستی اجرا کنیم و سرمایه را به چه کسی داده ایم.

 

این نماینده مجلس با تاکید بر افزایش درآمد مردم گفت: مردم باید درآمدشان بالا رود و و از محل درآمدشان مالیات گرفته و کشور را اداره کنیم.

 

شریعت نژاد اظهار داشت: به دلیل مشکلات اداری و اینکه فساد اداری در کشور بیداد می کند، ما مشکلات فراوانی در سطح ادارات داریم و مردم تعامل منطقی با جهان را از دولت می خواهند.

 

وی با اشاره به جلسه با نوبخت معاون رئیس جمهور یادآورشد: ایشان بدهی کشور و مطالباتی که از دنیا دارند را فاجعه بار دانست و اکنون ایران 35 میلیارد دلار از اروپا، 12 میلیارد دلار از آمریکا و 22 میلیارد یورو از چین مطالبات دارند.

 

وی اظهار داشت: این کشورها با قلدری تمام از پرداخت بدهی خود امتناع می ورزند و مردم خواسته شان اینست که تعامل منطقی با دنیا برقرار شود.

 

شریعت نژاد یادآورشد: پایانه گل و گیاه شهرستان چندسالی بدون استفاده رها شده است و بخشی از کار به دلیل نبود اعتبارات متوقف شده است.

 

وی با بیان اینکه چه سیاستهایی تشویقی برای مردم ایجاد شده است که مردم در کنار ساحل ویلا نسازند و برج بسازند، خواهان توجه به این بخش شد.

 

نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر یادآورشد: به گفته مدیر بهداشت و درمان شهرستان، میزان آلودگی آب شرب تنکابن به حدی رسیده که به مرحله بحرانی رسیده است.

 

وی اظهار داشت: در جلسه با نوبخت معاون رئیس جمهور نیز هیچ طرحی از توسعه غرب استان روی میز ندیدیم که خجالت آور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد