ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

مانعی برای توسعه فضاهای دانشگاهی در رامسر نیست

رستم زرودی فرماندار رامسر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در رامسر اظهار کرد: به منظور احداث ساختمان  جدید دانشکده فنی و حرفه ای ملاصدرا، 4.5 هکتار زمین در دشت جلم کتالم اختصاص داده شد.

 

وی افزود: از آنجایی که  دو هکتار از زمین مذکور مسکونی بوده هیچ مانعی  برای ساخت سازه های تیپ وجود ندارد.

 

فرماندار رامسر از پیگیری های مستمر شهرستان در این خصوص گفت: این پیگیری ها  حتی از سوی شورای تامین شهرستان دنبال شد و طی مکاتباتی که با استاندار و توفیقی سرپرست وزارت علوم انجام شد و در آخرین جلسه ای که پیرامون این پروژه برگزار، اعلام آمادگی کامل شهرستان اعلام شد و بزودی شاهد کلنگ زنی ساختمان جدید دانشکده ملاصدرا در دشت جلم کتالم خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: جابجایی دانشکده تا تاسیس ساختمان جدید آن، موضوع مهمی بود که در دستور کار  شهرستان قرار گرفت و در حال رایزنی هستیم تا یکی از ساختمان های دولتی که مناسب با شرایط دانشکده است را به آن اختصاص دهیم و این  جابجایی نیز صورت گیرد تا عملیات تخریب دانشکده فعلی برای تکمیل مسیر توسعه باند فرودگاه نیز انجام  شود.

 

زرودی افزود: در جلسه ای که در مهر ماه 91 با حضور متولیان ارشد کشوری و استانی درباره طرح توسعه باند فرودگاه برگزار، مقرر شد تا دو میلیارد تومان اعتبار به این پروژه  از سوی متولیان ساخت فرودگاه اختصاص داده شود.

 

فرماندار رامسر در خصوص آخرین وضعیت دانشکده فنی و حرفه ای ملا صدرای رامسر که در حریم توسعه باند فرودگاه رامسر قرار دارد،گفت: به منظور  احداث ساختمان جدید دانشکده فنی و حرفه ای ملاصدرا، 4.5 هکتار زمین واقع در دشت جلم کتالم اختصاص داده شد.

 

وی عنوان کرد: از سوی دیگر نیز مدیران شهرستانی پیگیر احداث ساختمان جدید دانشکده و صدور  پروانه ساخت را  انجام دهند که خوشبختانه  شهرداری کتالم و سادات شهر آمادگی کامل خود را در این راستا اعلام کرد.

 

وی بیان کرد: از دو میلیارد اعتبار اختصاص داده شده به این پروژه از سوی متولیان ساخت فرودگاه، یک میلیارد تومان به حساب دانشکده ملاصدرا  واریز شد و یک میلیارد تومان دیگر قرار شد پس از صدور پروانه ساخت واریز شود که به دلیل وجود مشکلات داخلی دانشکده این امر به تاخیر افتاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد