ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

نباید اجازه داد دشمنان عقاید جوانان را خدشه‌دار کنند


 


 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر گفت: جنگ امروز جنگ عقیده است و نوجوانان و جوانان نباید بگذارند دشمن عقاید آنان را خدشه‌دار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، غلامحسن تسخیر ی در مراسم بدرقه نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموز پسر رامسر به مناطق عملیاتی غرب کشور اظهار داشت: در سال 59 دشمن با تمام قوا،تجهیزات،با پشتیبانی غرب و کشورهای عربی به جان یک ملت ایران افتادند تا عقیده این ملت را نابود کنند.

 

وی گفت: دشمن برای تصرف خاک نیامده بود،بلکه هدف نابود کردن آرمان،مکتب ناب و اصیل محمدی (ص) و زدودن آرمان و اندیشه‌های حضرت امام (ره) بود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر اظهار داشت: از دیگر سو مردم غیور ایران اسلامی با دست خالی و با کمترین تجهیزات، ولی با داشتن ایمان قوی، شجاعت و بصیرت با قدرت در مقابل بیش از40 کشور جهان ایستادند و دشمن را زمین‌گیر کردند.

 

تسخیری در ادامه خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: امروز شما جوانان و نوجوانان به منطقه‌ای سفر خواهید کرد که همسن‌‌های شما این مناطق را حراست کردند و نگذاشتند دشمن وارد مرز بوم کشور شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر در پایان تصریح کرد: جنگ امروز، جنگ عقیده است و شما نوجوانان نباید بگذارید که دشمن بر عقیده شما تجاوز کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد