ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

جلوگیری از وهن مذهب از اهداف اجلاس پیرغلامان است


 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی سعیدی مسئول کانون مداحان رامسر در حاشیه مراسم استقبال از کاروان پیرغلامان حسینی به گلستان در گفتوگو با خبرنگاران اظهار داشت: مداحان نباید حرکات و اشعاری در مراسم عزاداری عنوان کنند تا سایتهای ضدشیعی و وهابیت برعلیه خودمان بهرهگیری کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه اشعار و سرودههایی که در مدح اهلبیت(ع) گفته میشود باید بر پایه اصول و قواعد باشد، تصریح کرد: اینکه برخی مداحان در مراسم قمهزنی میکنند یا خود را سگ اهلبیت میخوانند دور از فرهنگ دینی و اسلامی است.

 

باید از ارزشها و شعائر دینی صیانت شود

 

مسئول کانون مداحان رامسر با بیان اینکه باید از ارزشها و شعائر دینی صیانت شود، خاطرنشان کرد: توجه به مسائل دینی و الهی و احترام به اصول یکی از نشانههای تقواست که مداحان باید آن را سرلوحه خود قرار دهند.

 

سعیدی با بیان اینکه حفظ شعائر دینی جزو شعائر اسلامی محسوب میشوند، یادآور شد: دشمنان دین و قرآن همواره سعی میکنند تا جامعه اسلامی را از فرهنگ غنی خود دور کنند.

 

وی ادامه داد: دشمن با ابزارهای مختلف در این مسیر هجمههای زیادی وارد کرده تا سبب دینگریزی جوانان شود لذا جامعه مداحان باید با ارتقای سطح دانش خود و استفاده از ابزار نوین بر پایه اصول دینی و اسلامی جوانان را جذب کنند.

 

مسئول کانون مداحان رامسر با بیان اینکه باید عشق به اهلبیت (ع) در متن جامعه پرورش داده شود، اظهار داشت: دشمنان و نااهلان سعی دارند تا فرهنگ غنی اسلامی را از متن به حاشیه برانند لذا باید حواسمان جمع باشد تا مسیر هدایت جامعه خصوصا جوانان را به درستی نشان دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد