ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

همه گزینه های فرمانداری رامسر

اختصاصی امتداد:

 چه بخواهیم و چه نخواهیم رامسر نام بزرگی دارد ،بر ورودی این شهر زیبا این تابلو نصب شده به بهشت زمینی خدا خوش آمدید،رامسر بیش از همه نقاط زیبای دیگر استان  نان نام خود را می خورد،این روزها که در فضای مجازی گشتی می زنید ویا صفحات نشریات محلی را ورق می زنید بحث های داغ  انتخاب فرمانداران شهرستان های استان مازندران به چشم می خورد ،اولین کلید ساختمان  فرمانداری دولت تدبیرو امید در دستان حسینی جو برای شهرستان  عیاس آباد در غرب مازندران قرار گرفت ، با توجه به انتشار برخی از گزینه های احتمالی در نشریات محلی  وبرای یک اطلاع رسانی درست و آنچه رایزنی ستاد  روحانی در شهرستان رامسر و ارسال اسامی به استانداری مطرح شد ه به نقل از منابع آگاه وفعالین  در ستاد  روحانی گزینه های مورد نظر که به استانداری ارسال شده است به شرح زیر اعلام شد. البته این منابع تاکید نموده اند که این مهم به منزله نادیده گرفتن تلاش ها و زحمات مسولان فعلی نیست بلکه بنای کار دولت بر تغییر و در راستای کمک به روند پرشتاب تر در جهت تحقق سیاست های دولت است و این گزینه ها مورد اجماع اصولگرایان و اصلاح طلبان ستاد  روحانی در شهرستان رامسر است.

-عبدالصمد صفرنژاد:فرمانداراسبق رامسر،متولد قائم شهر، با 24 سال سابقه کار در وزارت کشور و 14 سال سابقه فرمانداری در 4 استان کشور( فرماندار ماسال،چناران ،رامسر و شیروان) به جهت سوابق کاری مرتبط دارای نفوذ در وزارتخانه های مختلف، در دوران مسولیت فرمانداری رامسر نیز در رفع موانع پروژه های بزرگ تلاش داشتند،شنیده شده فرماندار فعلی شیروان  پیشنهادهای مسولیتی دیگر را نیز دارند .


- سبحان بهرامی:دارای دکتری پزشکی عمومی ،متولد 1343  ،دانشجوی دوره تخصصی رشته اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ترم آخر ،کارشناس ارشد مدیریت از دانشگاه تهران با سوابقی چون مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان های رامسر،تنکابن  و نوشهر-رییس مرکز بهداشت استان و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دو دوره ،رییس مرکز فوریت های بلوک 9 کشورایشان نیز از فعالین ستاد دکتر روحانی و پیگیر مشکلات شهرستان در ادوار مختلف بوده اند.


-فرید صالحی:از جانبازان سرافراز انقلاب که یک بار در دوران دفاع مقدس خبر ساز شد و آن هم بواسطه گیر کردن خمپاره 60 در بازوی او بوده ،فرید صالحی سوابقی چون ریاست مخابرات رامسر و تنکابن را در کارنامه دارد،چهره ای محجوب و آرام و اهل کارکردن با چراغ خاموش است.


-اسماعیل گوهر رستمی:کارشناس ارشد مدیریت ،دارای سوابقی چون مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رامسر ،عضو فعلی و گذشته شورای شهر رامسر،رییس اسبق شورای شهر رامسر ،ایشان به همراه محمد جواد مهر افشان دو فرهنگی بودند که وارد پارلمان شهری  رامسرشدند و از فعالین ستاد  روحانی بودند ،گوهر رستمی نیز از مدیران اخلاق مدارو چهره ای فرهنگی است.


-حسین شعبان  سروری:متولد 1349 ،کارشناس حقوق از دانشگاه شیراز ،دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق دانشگاه بابلسر،دارای سوابق در شهرداری شیراز،بخشدار محمود آباد،معاون فرماندار رامسردوره اصلاحات و در حال حاضر نیز کارشناس برنامه ریزی فرمانداری تنکابن است.


-محمد آزاد:فرهنگی و کارشناس ارشد علوم سیاسی ،رییس سابق شورای بخش مرکزی رامسر که در ادواری از گزینه های جدی برای بخشداری بوده و هم اینک نیز اورا نامزد تصدی بخشداری می دانند.


-محمد رحیمیان:رییس فعلی بنیاد شهید ،امور ایثارگران و جانبازان رامسر از فعالین ستاد دکتر روحانی .


این اسامی  گزینه های پیشنهادی ستاد روحانی در شهرستان رامسراست .

نظرات 2 + ارسال نظر
صادقی چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 07:13 ب.ظ http://www.lcszr.com

سلام و خدا قوت

با مطلب شهید دانش آموزی که در سرما می خوابید تا برای مناطق عملیاتی آماده شود بروز هستم
ممنون
یا علی

عطا پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 08:14 ق.ظ

این گزینه های که مطرح هستند هیچکدام زرودی نمیشه چرا ما رامسری ها همیشه در حال ازمون و خطا هستیم شما چند تا ایراد از زرودی بگیرید حداقل ما باورمون بشه دلتون برای شهر می سوزه ... ما که گفتیم
بنده ارتباط دارم اینگونه میبینم البته همکار نیستم ولی خدا وکیلی تا کنون بهترین فرماندار رامسر تا اینجا بوده البته اقای میری جای خود را داشت وسلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد