ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com
ساحل دریا آن لاین

ساحل دریا آن لاین

تماس و پیامک به نشریه 09117895385 و ارسال ای میل sada1390@yahoo.com

میادین کتالم و سادات شهر زیباسازی می شود



خبرگزاری تسنیم: شهردار کتالم و سادات شهر از زیباسازی میادین این شهر در قالب طرحی ضربتی خبر داد.

 

مظاهر باقر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در رامسر اظهار کرد: زیباسازی مبلمان شهری و تغییر و تحول در دو شهر کتالم و ساداشهر با محوریت تغییر نمای میادین کتالم و سادات شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

 

وی گفت:هم اکنون درحال  تغییر نمای میدان کتالم  با اعتباری حدود 20 میلیون تومان هستیم که پس از آن نوبت میدان جنب بانک ملی سادات شهر خواهد بود.

 

شهردار کتالم و سادات شهر افزود: امسال مراسم جشن تیرماه سیزده به دلیل تقارن با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان برگزار نمی شود و به جای آن مراسم جشن بزرگی در ایام دهه فجر در شهر کتالم برگزار خواهد شد.

 

باقر سلیمی گفت: هم اکنون در حال جدول گذاری و احداث بلوار در منطقه طلار سر هستیم و احداث پارک محله منطقه آزادگان تا چند روز آینده شروع می شود.

 

شهردار کتالم و سادات شهر، بودجه امسال شهرداری کتالم و سادات شهر را چهار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در شش ماهه اول 50 درصد بودجه جذب شده است.

 

وی بیشترین مراجعات مردم به شهرداری را در خصوص آسفالت کوچه ها و معابر دانست و گفت: با توجه به پراکندگی حوزه جغرافیایی و گران بودن آسفالت در حال حاضر نسبت به شن ریزی اقدام می شود و در صورت تامین اعتبار در آینده آسفالت خواهد شد.

 

وی در خصوص جذب نیرو در شهرداری کتالم و سادات شهر گفت:در بخش خدمات با کمبود نیرو مواجه هستیم و باید از شورا و استانداری برای تامین نیرو مجوز بگیریم.

 

باقر سلیمی به معضل زباله اشاره کرد و گفت: این مشکل مختص این شهر نیست بلکه یک معضل بزرگ در شهرهای منطقه بوده و تنها راه حل آن استفاده از دستگاه زباله سوز است که امیدواریم با اعتبارات دولتی این مشکل رفع شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد